Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
auto doet kung fu shizzle dan met plankje :P
heb je daar geen link van xladage :angel[rquote=1849701&tid=141134&author=kadettcoupe1976]een rieger grill valt over de koplampen heen . dat maakt dus niet uit welke koplampen je heb.
als je nog een rieger grill zoekt dan heb ik er nog een te koop.[/rquote]Weer wat geleerd :)
nee tuurlijk geen duizenden dat snap ik ook wel.
Maar ik denk dat jij het niet meer dan logisch vind dat als je zoiets vervangt er wel meer gespoten moet worden om het er strak er uit te laten zien.
En voor een standaard GL + het feit dat er meer aan moet gebeuren, naar mijn idee, wat die kosten met zich meebrengen, en de kans om voor weinig geld een jongere auto te kopen met extra opties. Ga je dat toch afwegen.
Daarnaast heb ik de kennis en de spullen niet. Door de weeks ben ik niet in de buurt van de auto en ook de tijd er niet voor.
Sloop zal het misschien ook niet worden.potje verf? ik mag hopen voor je dat je weet dat er wel wat meer bij komt kijken dan alleen een potje verf.
en ten tweede zoals ik al eerder zei, kleine stukken alleen spuiten ziet er niet uit, je ziet het verschil.Als ik zo jou link bekijk, vermoed ik dat je dan de koplampen van de F2 moet hebben (95-97)
Maar dat durf ik niet mert 100% zekerheid te zeggen.[rquote=1849512&tid=140882&author=Mr.F]Nou, om een Astra F met roest gelijk de shredder in te stoppen vindt ik wat overdreven hoor.. :S
Ligt er natuurlijk aan hoe extreem het is, maar ik heb voor m’n vorige F voor €80 euro
Achterschermen, tankdopplaatje en 2 dorpels gekocht, wel imitatie natuurlijk ( Wel NIEUW )
Dus zo duur was dat niet.( Die Astra is ondertussen wel naar de sloop toe, omdat er wel meer aan moest gebeuren dan alleen de schermranden en dorpels. )[/rquote]
Zoals ik al eerder zei, het repareren hoeft niet eens zo duur te zijn, maar het spuiten is vaak de kostenpost. En daarnaast moeten er ook hier nog extra dingen gebeuren. En zoals famempeters zegt, voor een leuke prijs (Wat je anders aan reparatie kwijt bent) heb je al een nieuwe die beter is.
P.S waar kan ik die vinden, het klinkt aanlokkelijk wat jij zegt.
gelezen en geantwoord :)
Misschien dat het nieuw plaatwerk goedkoper kan. Maar je zit nog altijd met spuitwerk, en kleine stukjes spuiten ziet er ook niet uit dus dan lopen de kosten hoog op.
En daarnaast als er toevallig een nieuwe auto gespot is, jonger, uitgebreider en (dat moet dan ter plaatse gecheckt worden) roestvrij, die niet veel boven de kosten van eventueel reparen zit, en zoals ik zal zei moeten er nog wel een paar andere dingen ook nog gerepareerd worden, wat is dan het probleem? Zoveel geld heeft er gelukkig niet ingezeten, hij is niet uitgebouwd o.i.d. Was het nou een auto zoals sommige hier hebben die prachtig getuned zijn oké, maar dat is niet zo. Noem het lui of makkelijk, en hij staat er nog steeds dus de optie is er nog.
We zien wel, er zal heus nog overlegd worden, dus het gaat niet over een nacht ijs.[rquote=1848330&tid=140797&author=Blue-Dragon]Er zijn ook xenon lampen verkrijgbaar met een hoedje
zoek is op google naar lince electronics[/rquote]Je bedoelt zoals de H4 bi-xenon set.. die heeft zo’n hoedje/kapje.
En zoals de meeste zeggen niet er precies in gaan kijken, let eerder op voor je :P, en zelfs met de standaard lampen willen sommige mongolen het slecht afgesteld hebben. Of op een heldere nacht gewoon met mistlampen gaan rijden is ook irri.
Qua apk staat ook op lince keurig netjes uitgelegd. Duidelijker kan je niet krijgen (zelfs niet op de wetboek site zelf)
[rquote=1848869&tid=140882&author=The Undertaker][rquote=1848860&tid=140882&author=mallemalle]wat is er mis met oplappen/laswerk?[/rquote]Kost als je het moet laten doen (beide achterschermen en dorpels) tegen de 3000 euro inclusief spuitwerk. Je moet het er voor over hebben ;)[/rquote]
Precies, dan kan je beter voor een leuke prijs een nieuwe auto kopen. Ken genoeg mensen die eventuele ander onderhoud kunnen doen. En daarnaast moest er sowieso al een en ander gebeuren.
Heb het nu bekeken. En het is inderdaad voornamelijk de dorpels… schermen ook wel, maar dat is niet echt ramp geweest.
Echter positieve kant, we zijn alweer op zoek naar nieuwe, en nou hebben we een leuke andere astra f zien staan die wat jonger is en ook wat uitgebreider… en ook een astra G heeft onze aandacht getrokken. Het is ff afwachten, maar ik houd jullie wel op de hoogte.En ja dan wordt het inderdaad vaker even onder de auto kruipen, en alles goed in de gaten houden voor de zekerheid
Was via telefoon heb zelf niet kunnen zien, dorpels, schermen achter zat ook wel roest weet ik maar scheen op nog meer plekken te zitten. Zaterdag maar ff zelf nog bekijken, maar ik kan er weinig nog aan doen. In ieder geval niet op de meest zichtbare plekken.
Veel te lelijk, te duur en dan vermoed ik dat je je ook scheel gaat betalen aan verzekering.
Ik heb liever een echte vrouw dan een of ander overdreven geval op me moterkap.3 januari 2011 om 15:33 In reactie op: Opel Astra (F) Stationwagon c1.4n 1998 Interieurfilter #17786475[rquote=1828930&tid=139502&author=2cv6][rquote=1828925&tid=139502&author=breezer]Wat heeft dat te maken met het beslaan van je ruiten dan.? Heb je niet gewoon een vochtprobleem.?[/rquote]
Als het filter verstopt is, zal er maar weinig verse lucht worden aangevoerd en werkt de voorruit ontwaseming ook niet optimaal.
Is het een Astra F of G? De F heeft volgens mij geen filter. Bij de G het dashboardkasje uitbouwen en daar achter zit een klepje met twee schroeven vast waar het filter achter zit.
Zie ook: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=79279&page=2%5B/rquote%5DBij mij beslaan zijruiten erg snel. Met de raam op een kier truc verdwijnt dat. Dus ook interieurfilter vervangen?
De C is in dit geval de denkbeeldige middenlijn.
De ET-waarde is de afstand tussen de denkbeeldige middenlijn en de positie van je naafgat.
Hoe hoger je ET-waarde hoe verder je band naar binnen valt. Bij een lage ET-waarde staat je band meer naar buiten.:o ok, nou wordt het echt niet leuk meer. overdag smelten en ‘s nachts opvriezen. Bij goed asfalt loopt het water weg, maar op klinkers… Ik stond vanmorgen in een keer 180 graden gedraaid, terwijl ik langzaam reed. En ik was er op voorbereid.
De rest van de dag zoveel mogelijk die klote klinkers ontweken. Tot ik vanmiddag de straat van me schoonouders inreed. ongestrooid, niet eens geschoven en klinkers. Stapvoets was mijn topsnelheidhetzelfde jongens, niets aan toe te voegen
wat dacht je in de buurt van Luik dan….
En de brug bij Gent.
IK ben met mijn werk veel in belgië geweest. En hoe goed de ambulance ook is, die gaten zorgen er alsnog voor dat de patiënt op de brancard ligt te stuiteren.anyway in nederland kan het ook barslecht zijn.
Als je bij Lith brabant in komt is daar ook een weg die je normaal in België tegen zou komen.wat heeft de vectra C dan.
Heb wel eens als collega de auto wegzette dat je echt een gezoem hoorde bij het sturenok, ik ben jaloers.
Ik wou dat ik zoiets niet kon laten :P
maar dan wordt het eerst studie afmaken en dan goeie baan vinden :)En ik heb er nu eindelijk winterbanden onder liggen. :D
Nu kunnen we weer scheuren, nee geintje.
Ik blijf wel normaal doen maar dit geeft iets meer grip.Nou winterbanden liggen eronder, en precies toen ze klaar waren begon het licht te sneeuwen :P
Maar wat die et waarde betreft, is het gewoon een kwestie van gaan passen als het gaat om et waarde enzo?
Want wat JHR heeft is heel wat anders dan ik heb.het is al een week geleden maar op 19 december tijdstip 11.30 zag ik in de raadhuisstraat in Maurik (yeah i know klein dorp) een Astra G (nummerbord onbekend) volgens mij zag ik nog wel opc logo op voorkant, maar kon niet goed zien, want moest ff opletten op de gladde weg
he gelukkig, heb namelijk nu setje velgen liggen en kan misschien vandaag winterbanden om laten leggen en het zou l*llig zijn als t dan niet past.
dank voor de verlossende woorden :)[rquote=1824906&tid=138900&author=wim-v6]Shell olieën zijn wel goed inderdaad, alleen Schreibarend duur!!
topmerken zijn onder andere:
Castrol
Valvoline
ELFVul maar aan zeg ik dan maar
Ik heb wel veel slechte ervaring gehoord over Kroon oil, en dan voornamelijk van garage bedrijven.
Willem[/rquote]
Ja ik schrok me ook rot toen ik voor het eerst olie ging halen als beginnend bestuurder :P. Maar goed dan weet ik het dat het wel goed zit. :) -
AuteurBerichten