Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hallo, topic kan wat mij betreft gesloten worden euvel is nog niet opgelost! maar ik heb de auto loeiheet laten lopen ben gaan keuren hij was oficieel nog te hoog maar nu acceptabel voor de keurmeester dus met de hakken over de sloot goed
nog even op de vraag terug te komen op benzine goed,of net aan, weet ik eigenlijk niet de gasboer vertelde op benzine ook niet goed en de keurmeester zei op benzine netjes maar bij de keuring zal ik vragen voor een uitdraai vr. groet antoine
hallo, dit is gasinjectie dus geen gasinspuiting alles word electronisch geregeld zit in ieder geval geen verdamper op en verdeler denk ik ook niet? het schijnt dat aan deze installaties weinig te onderhouden is, hij zet hem op de laptop en dan regelt hij de instellingen via de computer, hartelijk dank tot zover voor het meedenken ik heb wel een adres gekregen van een gasboer in maassluis die in deze installatie,s gespecialiseerd schijnt te zijn daar zal ik naar toe moeten als hij nu weer afgekeurd wordt maar de eerste gasboer zocht het eigenlijk in de motor zelf ik kan zelf wel een beetje sleutelen maar om nu domweg alles te gaan vernieuwen zoals de kat,s zie ik niet zitten voor een auto van deze leeftijd vr groet antoine
hallo om het probleem af te ronden er zat een scheurtje in de slang van driewegklep naar blok en de waterpomp is ook vervangen want die begon ook te lekken na drie weken stilstand vr groet anton
jack, bedankt voor de duidelijke foto,s de klep kan ik inderdaad voelen achter de motor, maar hoe kom ik daar in godsnaam bij. moet dan het inlaatgedeelte er af om er bij te komen er zit ook nog eens een gasinstallatie overheen gebouwd vr groet anton
hallo, wim als de automatenkoeler lekt komt dan het water in de bak terecht of is het buiten de bak te zien hij lekt namelijk bovenin het blok of halverwege het blok, zit daar die driewegklep of kan het toch nog alsnog de warmtewisselaar zijn, bij voorbaat dank voor de reacties, vr groet anton.
hallo ,ik zit inmiddels in Belgie de auto heeft het begeven tijdens een bergrit met caravan gaf hij aan koelwater te kort, snel naar de kant, het water stroomt langs de automatenbak naar beneden,monteur er bij, wist er geen diagnose over te geven auto afgesleept naar garage, ook garage zag er geen brood in ,volgens de garage moet de bak er af om te zien waar hij lekt de auto word nu gerepatrieerd naar nederland en daar zal ik het zelf uit moeten zoeken . wie kan er een zinnig woord over zeggen ik kon zelf ook niet zien waar hij exact lekte hij gooit het water er uit achterkant motor zodra hij warm begint te worden en niet zo,n klein beetje ook, maar het is allemaal zo krap daar, haast niet te zien vr groet anton
hallo ik zit momenteel in frankrijk met de auto hij blijft het gelukkig goed doen en gaat niet meer lekken dan voorheen, neen er ligt geen vloeistof onder de auto na het rijden,er zit inderdaad airco in de auto koelvloeistof zal ik niet ruiken omdat ik alleen nog water bij vul, het zal inmiddels 90 procent water zijn geworden hartelijk dank voor het meedenken ik vraag mij af als het de driewegklep is zal hij dan in de toekomst harder gaan lekken zodat het euvel zich vanzelf openbaart vr groeten anton
hallo onder de auto ligt geen koelvloeistof ook niet na lange rit. de pakking warmtewisselaar is daar makkelijk bij te komen voor een amateur sleutelaar ,wim ? als ik het goed begrijp is dat de de dunne slang die boven voor in de motor vedwijnt BIJVOORBAAT DANK VOOR DE REACTIES vr groet anton
hallo , de centrale vergrendeling ging er wel op maar bij de tweede keer klikken niet het diefstalalarm zo ook met de sleutel,de radio ligt er nu uit en hij doet het perfect,dat +15 IS DAT DE AANSLUITING ZOALS DE STEKKER GENUMMERD IS VOLGENS HET SCHEMA OP DE SIDE ,,OPELTJE,,EN MOET IK DIE LOSGOOIEN VR GROET ANTON
-
AuteurBerichten