zwarte Opel Manta 1:12 of 1:18 gezocht

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen zwarte Opel Manta 1:12 of 1:18 gezocht

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    eijne

Ik ben opzoek naar een schaalmodel van een zwarte Opel Manta. Merk maakt niet uit. Model liefst zo groot mogelijk, maar ik weet niet of ze groter dan 1:12 bestaan. Het aller-allerliefst wil ik een zwarte versie van de techno classica essen, maar ik weet dat dit een bijna onmogelijke vraag is.

Andre_Ede

Een zwarte van Revell in 1:18 zal inderdaad een flinke uitdaging worden daar zijn er maar 100 van en dan ook maar alleen als 400 uitvoering.

Neoscale heeft ze in 1:43, groter als 1:18 is er niet.
        Vitesse had een zwarte 400 in 1:43, maar dat model is inmiddels oud en is wel erg basic.

Ps: Topic verplaatst van Manta naar Miniaturen forum

eijne

Ja, dat is em idd. Tja, a girl can dream, can’t she? Bedankt voor de snelle reactie!

eijne

Ik heb inmiddels meer informatie: de jarige voor wie ik deze exercitie onderneem, wil het liefst een gitzwarte Opel Manta A, mét getinte ruiten, achterspoiler, verlaagde carrosserie en sportstoelen van wit skyleer. Model: zo groot mogelijk. Dus… :???:

NB: met iets wat in de buurt komt, neemt hij hopelijk ook genoegen.

Andre_Ede

Norev heeft 1:18 Manta’s maar die zul je dan zelf helemaal moeten aanpassen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.