Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › zwarte motorkap
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 juni 2011 om 12:27 #17237223
aangzien ik ooit toch een andere motorkap er op wil hebben omdat deze beschadigd is wil ik eens weten hoe een zwarte zal staan.
dus wie wil voor mij 2 shops maken?
graag 1 met gewone zwarte kap
en 1 met een mat zwarte kap?
en als het niet te veel gevraagd is met een paar gsi luchthappers er in.
alvast bedankt
12 juni 2011 om 18:47 #17874184Hij is niet zo super netjes afgewerkt maar zo heb je misschien al een idee van het glans zwarte met gsi happers,
en ik had geen tijd meer om de kap af te drogen :D
12 juni 2011 om 18:52 #17874185hmm heeft wel wat.
waneer je wel meer tijd hebt wil je dan de bumper en de spiegels ook eens in de zelfde kleur zwart zetten?
of de bumper en de spiegels juist rood?
ach kijk maar wat je doet als je je verveeld :P
ik zelf heb wel de bedoeling om er ooit rooie bumpers en spiegels op te zetten.12 juni 2011 om 19:04 #17874186Mee eens
ietsjes meer zwarte gedeeltes erbij, op deze manier lijkt het dat de kap nog gespoten moet worden12 juni 2011 om 20:20 #17874187het dak met carbonfolie leek mij ook nog wel wat haha
5 juli 2011 om 08:39 #17874190is er iemand die de motorkap en het dak ff zwart wil maken?
maar dan gewoon zwarte glans lak of zo, die shop die hier staat lijkt mat.
als het een beetje lijkt ga ik misschien vanmiddag ff naar de action verf halen hahaals het niet te veel gevraagd is met alle 3 fotos zodat ik het van verschillende hoeken kan bekijken.
5 juli 2011 om 16:59 #17874191ik ga aan de slag.
P.s. een wat hogere fotokwaliteit shopt een stuk prettiger.
5 juli 2011 om 17:20 #17874192hoe bedoel je dat precies?
heb deze met mijn digitale camera gemaakt met wel 5 megapixel :agent dat heeft inmiddels de gemiddelde telefoon geloof ik al haha.5 juli 2011 om 17:20 #17874193Sorry, ik ben nog niet zo lang bezig met photoshop, dus ik heb echt een hogere resolutie foto nodig voor een goed resultaat.
Ben even verder gegaan op het resultaat van turbosix ivm met de gsi-kap. Daardoor komt de kleur van het dak niet helemaal overeen met de kap, maar hoop dat je zo toch een beetje idee krijgt. Heb overigens je stijlen ook zwart gemaakt, dat zag er beter uit dan alleen het dak zwart.
Foto is geüpload vanaf m’n blog:http://ri-sl.blogspot.com/2011/07/shop-colored-roof-and-hood.html
Mocht je toch een beter resultaat willen, dan kun je:
1. mij een betere foto geven (risl@hotmail.nl)
2. andere shoppers vragen ;)5 juli 2011 om 17:24 #17874194hoe bedoel je dat precies?
heb deze met mijn digitale camera gemaakt met wel 5 megapixel dat heeft inmiddels de gemiddelde telefoon geloof ik al haha.Nou, de foto die ik hier van het forum haal, is maar 800×600 pixels.
5 juli 2011 om 17:24 #17874195betere fotos ga ik niet redden, maar krijg nu wel meer een idee hoe het gaat lijken.
had stiekum gehoopt dat je de motor kap in de zelfde kleur zal doen als dat je het dak gemaakt had, de kleur op het dak lijkt mij mooier te staan dan de motorkap namelijk.
in ieder geval bedankt.
maar ik laat hem nog even staan in de hoop dat er nog een paar mensen zijn die het nog ff willen proberen.5 juli 2011 om 17:28 #17874188Kun je je originele foto anders niet ff per mail sturen? risl@hotmail.nl
Misschien dat die groter is?
Ik zal nog even proberen dezelfde kleur te maken (maar dan zonder de gsi-happers)5 juli 2011 om 17:34 #17874196Zo, nu zonder de GSi-happers komen de kleuren wel overeen. Hoop dat je je zo toch geholpen bent.
Persoonlijk vind ik het niet zo mooi staan. Maar dat zal vast veranderen met 17 of 18″ wielen, gsi-motorkap & bumper enzovoort ;)
5 juli 2011 om 17:49 #17874197jep hier heb ik wat aan.. zelf vind ik het toch niet zo mooi lijken als ik had gehoopt, denk toch dat ik het maar bij rood laat ;)
5 juli 2011 om 17:56 #17874198Misschien eens beginnen met meegespoten bumpers, spiegels en handgrepen? Daar knapt je auto ook wel flink van op, denk ik. En die blanke-lakschade op je motorkap trekt ook flink de aandacht naar zich toe. Maar je auto is iig rood ipv roze, dat is een goed begin.
5 juli 2011 om 18:05 #17874199nu vat je de stier bij de hoorns :P
er zit geen blanke lak schade aan haha.
ten 1e kan ik de motorkap niet poetsen, in zo verre deze blijft lelijk.
vooraan zit wat schade, boven de koplamp.
in het midden vooraan zit wat roest.
dus ik zat zo te denken, ik kan er misschien ook wel een zwarte kap op gooien.rooie bumpers komen er met de tijd wel op, heb nu eerst andere dingen, voor de keuring ben ik goed 150 a 200 kwijt, dan heb ik nog een lekke kop, en koppelingsplaten die vervangen moeten worden, en me distributieriem plus rollen.
dat vind ik wat belangrijker dan rooie bumpers ;)maar als je verder weinig te doen hebt mag je die laatste shop wel aanpassen :P
bumpers in kleur, (misschien staat er wel ergens een plaatje van een bumper met mistlampen wat je kan gebruiken, deze wil ik er namelijk op hangen)
dan de gewone stijlen weer rood.
spiegels rood.
deurklinken laten we maar zwart, anders word het te rood denk ik ;)5 juli 2011 om 18:09 #17874189Ow, ik dacht dat je blanke lak kapot leek.
Het motorische gedeelte gaat inderdaad voor. Ik zal van de week eens kijken wat ik kan doen aan je bumpers & spiegels, heb nog ff vakantie, dus dat komt vast goed.Succes met de keuring!
6 juli 2011 om 17:20 #17874200@soepkiepe wrote:
jep hier heb ik wat aan.. zelf vind ik het toch niet zo mooi lijken als ik had gehoopt, denk toch dat ik het maar bij rood laat ;)
Je mag mijn auto ook wel kopen hoor :jerry
Groet, Rik ;)
6 juli 2011 om 21:12 #17874201dies niet rood :P
ging mij er om om de schade weg te werken op de kap, en aangzien rood een k*t kleur is, geen 1 rooie auto is het zelfde dus kleur verschil krijg je dan toch altijd.
maar als ik eens kijk naar de rooie astra in dez link.. viewtopic.php?f=5&t=196&hilit=show+je+astra&start=3725 ..
denk ik dat het met rooie bumpers en een andere grill wel mooi gaat staan.6 juli 2011 om 21:17 #17874202@soepkiepe wrote:
dies niet rood :P
ging mij er om om de schade weg te werken op de kap, en aangzien rood een k*t kleur is, geen 1 rooie auto is het zelfde dus kleur verschil krijg je dan toch altijd.
maar als ik eens kijk naar de rooie astra in dez link.. viewtopic.php?f=5&t=196&hilit=show+je+astra&start=3725 ..
denk ik dat het met rooie bumpers en een andere grill wel mooi gaat staan.Ah, op die manier !
Die foto is echt, die van jou is namaak zeg maar dus bij die echte foto zie je pas ECHT goed hoe het staat.
Om eerlijk te zijn, ik moet er wel aan wennen hoor, die kleurenmis.
Ik begrijp echter jouw standpunt ook heel goed !!!!
Als ik even mee mag denken, als je nou de bumper en grille zwart maakt ? is dat wat ?success met het maken van de juiste keuze !!
Rik ;)
6 juli 2011 om 21:32 #17874203bumper is al zwart he ;)
maar krijg je dan niet zo schade bak idee? denk dat dat net wt te veel van het goeie is. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.