Zwart kastje boven het spruitstuk

Forumindex Forums Modellen Tigra Zwart kastje boven het spruitstuk

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Charlez86

hallo,

Ik heb sinds een maand een Opel tigra, maar al snel moest de EGR klep vervangen worden.

Ik heb mijn EGR klep laten vervangen bij een garage, nu loopt de auto nog steeds niet helemaal lekker. Ze menen dat ze het gasklephuis ook schoongemaakt hebben.

Ook zie ik dat ze een zwart kastje boven het spruitstuk niet terug hebben gezet, wat is dat en wat doet het? Ik ga vanmiddag even terug naar de garage om te vragen wat ze allemaal hebben uitgespookt met mijn motor. Maarja iemand een idee hoe dat ding heet?

Charlez86

Niemand een idee? Ik heb de garage gebeld maar ze snappen uiteraard niet wat ik bedoel als ik de naam niet weet.

sjoerdie
        Deelnemer

dit is geen ”kastje”…

Dit is gewoon je kabelboom, die zit in een houder, en die klik je weer vast aan je spruitstuk.

die zullen ze dan waarschijnlijk niet terug op de plek hebben geklikt….

en over het vervangen van je egr-klep, vaak zitten de kanaaltjes er naartoe ook verstopt, dus heeft een nieuwe egr geen nut.

Charlez86

Tnx voor de info. Is het makkelijk om zelf de onderdelen schoon te maken zodat de auto weer stabiel loopt?

En is het noodzakelijk dat dat kastje eromheen zit? Want ik zie hem nergens meer zitten

sjoerdie
            Deelnemer

noodzakelijk…niet echt, maar hij hoort daar wel vast te zitten, zodat je kabelboom netjes zit, en niet naar beneden zakt.

En het is allemaal goed zelf schoon te maken zodat ie weer lekker gaat lopen.

Ben je wel even zoet mee, zijn zoon ontieglijke K U T blokjes kwa opbouw:swear:swear

Charlez86

Ik ga het proberen! dankjewel!:D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.