Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Zou dit wat kunnen zijn
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 april 2010 om 14:22 #17661812
voor die prijs zeg ik nee, maar het is wel een leuke uitdaging natuurlijk
24 april 2010 om 14:35 #17661813origineel gepost door teungts
voor die prijs zeg ik nee, maar het is wel een leuke uitdaging natuurlijkKunen jullie een indicatie geven van de prijs die het zou gaan kosten mocht de motor er gewoon goed bij liggen
24 april 2010 om 16:32 #17661814is wel leuke uitdaging ja maar niet voor dat geld
1 ton gelopen en van 2004 veel te veel lekker laten staan
of heel veel van de prys af lullen
en een indicatie de helft mischien van de vraagprys
dan wordt het interesant24 april 2010 om 16:50 #17661815Voor dit geld koop ik ze zo ongeveer in goede staat! naja das wat overdreven maar voor rond de 10.000 moet je een heel eind komen…
Deze schade is voor de verzekering absoluut een gavalletje total loss… dus reken maar uit wat de schade is…
Schade auto’s zijn alleen interessant als je ze zelf direct van de verzekering kan kopen en dan nog moet je uitkijken die markt is echt totaal verziekt!
De tijd dat je voor een prikkie een opknappertje kocht is wel aardig voorbij…
Motorkap 500
Bumper 400
Mistlampen 200
Roosters 150
Bumperbalk 50
Koplamp links + rechts (is ook kapot de pootjes zijn eraf!) 800
Radiateur 300
Condensor 400
Intercooler 400
Grille 50 (origineel geem irmscher)
Slotplaat 50
Kentekenplaat 20
Riechten en de slotplaat erin lassen 1250
Alles spuiten 1250Je zit zo op 6000 euro schade! en dit is denk ik laag aangehouden!
Hier komt heel wat bij kijken als ik het zo zie…
24 april 2010 om 17:43 #17661816origineel gepost door jaimey
origineel gepost door teungts
voor die prijs zeg ik nee, maar het is wel een leuke uitdaging natuurlijkKunen jullie een indicatie geven van de prijs die het zou gaan kosten mocht de motor er gewoon goed bij liggen
handelaren willen voor mijn vec c van 2004 niet meer dan 4700 euro geven:o heb je dus een idee
24 april 2010 om 17:48 #17661817Ik heb het inmiddels al helemaal uit mijn hoofd gezet.
Vond het een mooie wagen maar te veer werk en idd veel te duur.
En Teun ik zat net je Vec te bekijken mooi ding zonde dat hij weg MOET en een belachelijk laag bedrag bieden ze zeg..25 april 2010 om 14:06 #17661818origineel gepost door jaimey
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Het is een diesel en ik maak echt veel te weinig KM.
Wil eigenlijk perse een Vec C blijven rijden en dan het liefst een Zwarte GTS. Maar na 3 maanden zoeken heb ik 1 auto gezien die mij echt beviel maar die is al verkocht.PS mijn eigen auto is ook nog steeds de deur niet uit.
iemand ervaring met http://www.mijnautobemiddelaar.nl??????Wat vraag je dan en wat zit er op? xenon,leer,parkeersensoren??? Is t een 1.9 of een 2,2? Hoeveel pk?
http://link.marktplaats.nl/318094429
:agent[/quote]
Oh…. ik dacht altijd dat je een gts had! Maar t is een sedan! Ja denk zelf dat gts ook veel aantrekkelijker is als sedan! Is natuurlijk wel wat aan gedaan en zo, maar ja een diesel….. moet je wel km maken eigenlijk he? anders koop je niet zo snel een auto! In elk geval succes met de verkoop!
25 april 2010 om 18:37 #17661819origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
origineel gepost door jaimey
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Het is een diesel en ik maak echt veel te weinig KM.
Wil eigenlijk perse een Vec C blijven rijden en dan het liefst een Zwarte GTS. Maar na 3 maanden zoeken heb ik 1 auto gezien die mij echt beviel maar die is al verkocht.PS mijn eigen auto is ook nog steeds de deur niet uit.
iemand ervaring met http://www.mijnautobemiddelaar.nl??????Wat vraag je dan en wat zit er op? xenon,leer,parkeersensoren??? Is t een 1.9 of een 2,2? Hoeveel pk?
Oh…. ik dacht altijd dat je een gts had! Maar t is een sedan! Ja denk zelf dat gts ook veel aantrekkelijker is als sedan! Is natuurlijk wel wat aan gedaan en zo, maar ja een diesel….. moet je wel km maken eigenlijk he? anders koop je niet zo snel een auto! In elk geval succes met de verkoop! [/quote]
Thnx!!!!
Ruilen??? mag je de emblemen houden:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.