Zonnebril opbergvak

Forumindex Forums Modellen Astra Zonnebril opbergvak

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Jmb24

Zoals je op de foto kan zien heb ik een best nutteloos vakje in m’n Astra Gtc, en nu vraag ik me af of het niet mogelijk is om daar een zonnebril opbergvakje te laten maken? Ik zou ook echt niet weten wat daar anders zou kunnen zitten.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee of kan iemand mij hier meer over vertellen?

Groeten!

Matt-GSi

Voor de Astra h kan je aparte brilhouders krijgen.
        Komt in plaats van de hulp handgreep in je hemeltje.

Grijs: 17 40 120 en kost €7,50
        Anthracite: 17 40 004 en kost €7,50

Anthracite zijn er nog wel weinig van in voorraad. Grijs zijn er nog zat van.

Die plaat heeft te maken met een elec schuifdak. Aangezien jij die niet heb zit daar zo’n plaat in

opel-mark
        Deelnemer

Ik had aan hetzelfde zitten denken, in een H heb je weinig opbergvakken, een paar extra zou wel handig zijn.
          Weet iemand of er aftermarket iets voor is om er een opbergvak in te maken zoals de volkswagen touran het ook heeft ?

j.pons

De vectra c heeft hier wel een brillen vakje zitten, Maar ik ben bang dat dat niet gaat passen.
            Wel leuk om eens te proberen.
            Gr joost

Jmb24

Bedankt voor jullie reacties…

De losse brillenhouder die je kan kopen vind ik maar niks, het is wel functioneel maar ik vind het er niet mooi uit zien.

Als die van de vectra zou passen is dat natuurlijk ook een mooie oplossing maar als je er een gewoon op maat zou kunnen laten maken is dat natuurlijk nog beter.

Die van de Vectra vond ik ergens op dit forum terug:

huubf1

Beste heer,mevrouw,

Heb je inmiddels de zonnebril opbergvak ingebouwd?
                Ik was zeer benieuwd, ik wil deze namelijk ook in mijn opel astra h inbouwen. Via welke site kun je dit product bestellen?
                Ik kan namelijk niks vinden.

Jmb24

In mijn auto zit nog steeds niks ingebouwd. Had de zoektocht opgegeven haha
                  Succes ermee!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.