Zonaanbidder stelt zich voor…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Zonaanbidder stelt zich voor…

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222164
    dragqueen
      Lid sinds:
      7 June 2010

      Goedemorgen allen,

      Afgelopen vrijdag heb ik onze eerste opel weten te bemachtigen. (foto’s volgen)
      Gekocht voor mijn vrouw, maar zij is niet zo’n forumgoeroe…:P

      Vanavond ga ik hem ophalen.
      Het is een 2de auto voor ons, waar zij en onze twee dochters in rond kunnen toeren.
      Het betreft een paarse Astra Cabrio van 1995 met zwarte borbet velgen. 1.8 ecotec motor er in. Angeleyes lampjes die ik misschien nog wel orgineel ga maken.
      Heb de garage de donkere achterlichten al laten voorzien door orginele en het kippegaas achter het frontje laten vervangen voor een orgineel met logo.
      Wat werk aan de twee achterste wielkastjes te doen, maar voor de rest een nette auto. Compleet met cover over het dak als hij open staat en een windscherm met cover over de achterbank voor als je alleen of met z’n tweetjes rijd.
      Net eind vorige week APK gekeurd, dus moeten er minimaal een jaar van kunnen genieten. Nu het mooie weer nog :agent

      Ik hoop hier terecht te kunnen voor vragen en voor eventuele aanbiedingen. Zelf zal ik eventuele aanbiedingen posten.

      Zelf rijdt ik een Flop Focus van de baas :puke

      Vragen mag, mail is bereikbaar.
      Heb je op voorhand al leuke dingetjes voor zo’n astra? biedt ze dan maar aan.

      Groetjes,
      Raymond uit Kampen (Overijssel)


      Auto zoals hij was! (nieuwe foto volgt)

      Auto zoals hij was!(nieuwe foto volgt)

      #17683884
      marcoml01
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 January 2010

        Welkom.

        #17683885
        dragqueen
          Lid sinds:
          7 June 2010

          Dank u :wors

          #17683886
          Uniek
            Lid sinds:
            6 June 2010

            mogge welkom (ben er zelf ook net:P)

            #17683887
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              ook welkom hier :thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘Zonaanbidder stelt zich voor…’ is gesloten voor nieuwe reacties.