Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Zo’n Monza lijkt me wel wat!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 mei 2011 om 07:09 #17237501
http://link.marktplaats.nl/436432830″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik zag bovenstaande adv van een Monza en dacht, hmmm. Ik had al gekeken naar een Rekord en Senator maar eigenlijk hou ik wel van wat aparts, heb 2x een Volvo480 gehad en dat was ook toppie.
Nu vraag ik mij een paar dingen af:
Is zo’n Monza nou een sportieve Senator of een sportieve Rekord??
Een 2,5 is voor mij snel zat maar lopen deze ook goed op lpg?
Op foto’s van het forum en advertentie zie ik weinig roest, roesten ze minder dan roestbakken als oude Vectra’s, Astra’s en Calibra’s??
Helaas krijg ik van deze op MP wel de kriebels omdat ze de dorpels helemaal zwart gesmeerd hebben, je hebt geen idee wat eronder zit!Kent trouwens iemand deze auto?? heb helaas nu geen tijd om snel te gaan kijken.
29 mei 2011 om 07:34 #17876937AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah t is in principe een senator coupe ;)
ook qua techniekdeze motoren kunnen prima op lpg lopen
of t wel echt n gse is ???en t kenteken is ook nog niet zo oud
wel leuk
l.v.t = leuk voor thuis ;)beste is om zelf te gaan kijken
uiteindelijk moet je hem ook zelf betalen ;)
(als je hem koopt )29 mei 2011 om 07:51 #17876938en zon 2.5 ga je je op den duur aan ergeren omdat het niet vooruit te branden is
nette wagen verders zo te zien, maar fotos zeggen weinig
29 mei 2011 om 09:52 #17876939Volgens mij mag je nog steeds nergens harder dan 120/130 in Nederland dus dan zal ik met been 2.5 best wel meekomen, toch??
Als ik voorruit wil komen heb ik nog 130 pk op 2 wielen voor de deur staan ;)Eigenlijk hoopt ik dat iemand anders hem betaalde voor me maar dat zit er zo te lezen niet in, jammer :sleeping
Zelf denk ik ook niet dat het een GSE is, dat heb ik op het forum al een beetje uitgefreubeld maar vind die dorpels wel verdacht.
Maar zijn de Monza’s roestgevoelig?Ik ga zelfs graag kijken bij een auto maar nu nog even niet, 2 kids ziek thuis.
29 mei 2011 om 10:25 #17876940Is absoluut geen GSE is een gewone kale A2.
Voor je van A naar B te brengen is zo,n ding goed,maar die 25E zou ik liever voor een 3 liter verwisselen,die 25E is vrij zwak met een automaat en rond de 1500kg auto is het gewoon traag te noemen,ook is het verbruik tussen een 25E en 30E niet zo spraakmakend groot,maar goed das ieder zijn keuze.
En roesten doen Monzas dat niet normaal is:
wielranden-dorpels-deuren-VEERPOTEN-plaatwerk onder de achterbumpers-langsliggers aan de bestuurderskant-koplamp hoeken-tanksKijk die punten,goed na…
29 mei 2011 om 13:32 #17876941Inderdaad, heeft helemaal niets met een GSE te maken, maar zo op het eerste gezicht lijkt het me wel een mooie auto.
Zou zeker gaan kijken als je echt interesse hebt.We horen wel hoe het je verder vergaat
29 mei 2011 om 15:22 #17876942snap de beredenering niet zo, ja met een 2.5 kan je best mee maar waarom niet meteen goed doen?
of koop je ook brood van een dag of 2 oud omdat dat ook nog best te vreten is? ;)
handelswaarde trouwens ook een flink stuk lager mocht je hem willen verkopen, want iedereen wil terecht liever geen 2.5
29 mei 2011 om 18:59 #17876943Ga gewoon kijken, of dat de auto je bevalt. Al dat gezever over 2.5 of 3.0. Er zijn meer 2.5’s verkocht dan 3 liters, dus kijk eerst maar eens of dat bevalt. Je kan met zo’n apparaat ook gemakkelijk 160 Km p/u rijden, en dat is ook uiterst strafbaar. Het loopt voor de rest prima, en je kan goed mee met het verkeer. Belangrijkste is dat het koetswerk OK is, dus kijk goed naar roest op de al reeds vermelde punten. En kijk of de techniek doet wat het doen moet. Dus goed remmen, de bak moet netjes op schakelen, dat de sporing Ok is, rare geluiden, enz, enz.
Het is geen GSE, maar een normale A2. Maar is GSE is ook maar een uitrustingsniveau, alleen wat sportiever.
29 mei 2011 om 20:33 #17876944GSE of niet maakt me inderdaad geen bal uit als de auto maar goed is en alles goed werkt.
En een 2.5 of 3.0 maakt me niets uit op snelheidsgebied als het maar mooi loopt, heb toch nooit haast in de auto, vind ik zo nutteloos in Nederland.29 mei 2011 om 22:19 #17876945@rinus de boer wrote:
Het is geen GSE, maar een normale A2. Maar is GSE is ook maar een uitrustingsniveau.
Nou niet zo minderwaardig doen over de GSE, Rinus… ;)
Nee inderdaad, maakt uiteindelijk allemaal geen bal uit… wanneer het een mooie, nette (harde) auto is… :thumbup
30 mei 2011 om 06:36 #17876946idd op foto nette auto had der ook al even na gekeken op mp
mooi ding tja bevald 2.5 niet kan der altyd vrij snel een 3.0 in ja
kosten de hele wereld ook nietzou zeggen gewoon gaan kijken
30 mei 2011 om 06:55 #1787694730 mei 2011 om 11:03 #17876948Beter een harde koets en later als nog die 2500 dumpen,vroeg of laat krijg je toch honger naar wat pittigers,teminste dat gok ik,maar een motor verwisselen is in een dag gedaan,en een koets lassen en plameren enz duurt veel langer en kost veel meer..
30 mei 2011 om 14:14 #17876949ach vroeg of laat wil men toch een echte wagen, admiral of diplomat ;)
30 mei 2011 om 15:50 #17876950@mallemalle wrote:
ach vroeg of laat wil men toch een echte wagen, admiral of diplomat ;)
of een mooie commodore :wors :wors :wors
30 mei 2011 om 16:50 #17876951of een mooie commo, a coupe uiteraard ;)
30 mei 2011 om 18:20 #17876952@mallemalle wrote:
of een mooie commo, a coupe uiteraard ;)
ik wilde al zeggen wat begin je weer raar te praten :swear
30 mei 2011 om 18:45 #17876953@HAICO wrote:
@mallemalle wrote:
of een mooie commo, a coupe uiteraard ;)
ik wilde al zeggen wat begin je weer raar te praten :swear
sorry maar ik hou het bij een mooie commo b sedan :wors :wors :wors
30 mei 2011 om 20:46 #17876954ook mooi, die wil ik weer 1 tzt, maar geen prioriteit, de a is gewoon leuk voor derbij haico :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.