Zoemend geluid Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Zoemend geluid Astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262647
    devil28
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Hallo allemaal. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Ibrahim een kleine twee maanden weer in het bezit van een Opel. Om precies te zijn een astra h 1.8 Essentia ( 125 pk). Erg blij met mijn keuze.

      In het verleden een paar Opels gehad en altijd met heel veel plezier in gereden. In die tijd ook actief op het forum geweest daarna lange tijd niet meer. Mijn account is nooit opgeheven dus die heb ik weer opgepakt.

      Vanavond breng ik de auto terug naar de garage omdat er momenteel een zoemend geluid is te horen in de auto. Bij aankoop was de airco leeg. Deze is gevuld maar was na een week weer leeg. Bleek er toch een lekkage te zijn welke daarna is gerepareerd. Sindsdien doet de airco het maar er is ook een zoemend geluid sindsdien. Meteen gebeld met garage en zij zeiden dat het niet erg was. Maar momenteel hoor je zoemend geluid meer als dat je de motor hoort. Het geluid is alleen maar meer geworden . Toch maar weer eens gebeld met de garage en hij mag weer terug voor een bezoekje. Iemand enig idee wat het zoemend geluid zou kunnen zijn? Het gaat met het toerental mee zeg maar.

      Verder als je vlot optrekt dat houdt ie soms heel even in. Iemand enig idee wat dat kan zijn? Zal binnenkort wat foto’s plaatsen.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      #18200373
      harrynijhof
        Lid sinds:
        29 March 2012

        Compressor?

        #18200374
        devil28
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Vermoed ik ook maar ben benieuwd of ze happig zullen zijn om die te vervangen.

          Het inhouden bij het vlot optrekken baart me wel zorgen. Nog maar eens aankaarten.

          Sent from my iPhone using Tapatalk

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.