Zoekfunctie en quotes werken niet. Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Zoekfunctie en quotes werken niet. Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 1 mei 2011 om 14:53 #17236278 VinciDeelnemer Lid sinds:3 August 2009 Zoals de titel al zegt, zoeken levert helemaal geen resultaten op en bij veel al bestaande berichten met quotes zijn de quotes niet zichtbaar. Dat laatste vind ik nog een detail, en ligt waarschijnlijk aan dat de oude code rquote was ipv. quote. Maar die zoekfunctie is wel heel vervelend!! :cry Misschien nog een kwestie van indexeren ofzo? 2 juli 2011 om 07:41 #17864473 KadAstra-EFDeelnemer Lid sinds:24 July 2010 Dit was mij ook al opgevallen. Das inderdaad wel lastig ja. Rik ;) Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen