Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Zo vindt je nog eens wat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2010 om 15:58 #17580936
komt eraan :P:P:P:P:P
1 februari 2010 om 16:03 #17580937hier zijn ze
:wub:wub:wub:wub:wub
1 februari 2010 om 16:20 #17580938:o:o:o:o:o:o
Was dat die blauwe!!??
ziet er perfect uit!Twee vragen die ik al en tijdje heb;
– Die velgen, ik kom ze alleen maar 5gaats tegen. Wat zijn dit voor velgen?
– Lever je gewoon een foto aan bij DSL of heb je het goede lettertype voor “irmscher”,
of iets soortgelijks, dwg? anders zou ik die ook graag hebben. Namelijk ooit eens een oranje manta A gezien
met deze tekst in het zwart over de onderkant deur/dorpel, leek mij ook nog wel eens wat.
En anders over het voorraam, lekker oldschool. :)1 februari 2010 om 16:30 #17580939Irmscher stickers zijn nog wel te krijgen, heb er nog eentje liggen hier van 5x30cm (transparant met zwarte letters), die komt van een beurs vandaan waar mijn vader heen was gegaan.
1 februari 2010 om 16:35 #17580940Ik bedoelde meer tekst van voor tot achterwiel, zal zo’n 1m50 zijn. Geen foto van helaas
1 februari 2010 om 16:39 #17580941die stickers van irmscher tuning wil ik ook wel:D toevallig iemand?
1 februari 2010 om 16:44 #17580942hij heeft ze nu in de computer staan dank zij mij :P:P:P:P
maar kan het leveren in elke maat ik kon niiet groter omdat ik aan de hoogte van 7 cm gebonden was1 februari 2010 om 16:52 #17580943origineel gepost door Asko
:o:o:o:o:o:oWas dat die blauwe!!??
ziet er perfect uit!Twee vragen die ik al en tijdje heb;
– Die velgen, ik kom ze alleen maar 5gaats tegen. Wat zijn dit voor velgen?
– Lever je gewoon een foto aan bij DSL of heb je het goede lettertype voor “irmscher”,
of iets soortgelijks, dwg? anders zou ik die ook graag hebben. Namelijk ooit eens een oranje manta A gezien
met deze tekst in het zwart over de onderkant deur/dorpel, leek mij ook nog wel eens wat.
En anders over het voorraam, lekker oldschool. :)ja dat was de blauwe die ik van stefansmilde gekocht heb omdat deze schitterende velgen niet onder m,n TE2800 pasten (waren te breed) heb ik maar een bredere carroserie erbij gekocht om deze irmsher replica te maken (vond het het veel te jammer om deze velgen weer te verkopen heb d,r jaren naar gezocht
het zijn een soort van western wolfrace alleen zijn deze gemaakt in australie en 8 dubbel j breed dat komt bijna niet voor
en dat je ze wel tegenkomt in 5 gaats is dat deze velgen op usa modellen vaker voorkwamen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.