Zitten er hier carrosserie kenners op dit forum? :)

Forumindex Forums Modellen Corsa Zitten er hier carrosserie kenners op dit forum? :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Niels Spaenjers
    Deelnemer

Goede middag allemaal!

Gisterenavond ben ik jammer genoeg tegen een paal gereden waardoor ik wat schade heb aan mijn Opel Corsa 1,3 ecoflex (55kw, 75pk) uit 2014.
      Links vanvoor ter hoogte van mijn voorband ben ik ertegen geknald. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft hoeveel me dit ongeveer zal kosten voor herstelling.
      Van mijn koplamp is er ook een bevestigingsbeugel gescheurd, de foto zit ook mee in bijlage.
      Via deze weg laat ik jullie wat foto’s zien: Foto’s in mapje Opel Corsa

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
      Niels Spaenjers

Corsa_GSi
      Deelnemer

Zo te zien niet heel veel schade. Nieuwe koplamp en bumpertje spuiten. Mocht je in de Randstad wonen en een goede schade hersteller zoeken, doe me maar een PB.

warhamstr
        Deelnemer

Je hebt 90pk.

dockedmarc
          Deelnemer

ik zou bij mijn verzekering te raden gaan of er een no-claim beschermer in je polis zit, zo ja gewoon laten maken.

Niels Spaenjers
            Deelnemer

Sorry, per ongeluk met verkeerde account geantwoord (account van mijn grootmoeder) :D en krijg de reactie hierboven niet weg
              —–
              Mijn reactie:
              Goede middag allemaal,

Bedankt voor jullie reacties maar de verzekering dekt dit jammer genoeg niet.. Heb wel een mini omnium maar dan nog dekken ze deze schade niet. Vandaag langs geweest bij verschillende garages en 1 garage vraagt 830 euro, van de anderen weet ik het nog niet. Nu de offertes van de andere garages afwachten, hopelijk daalt de prijs wat… :-p

warhamstr
              Deelnemer

Koplamp zelf vervangen door een van een sloop auto. Bumper bij een beun over laten spuiten. En klaar is Niels. Niet heel ‘t zooitje door een partij laten regelen.

Senatorman
                Beheerder

[quote quote=18340459]Sorry, per ongeluk met verkeerde account geantwoord (account van mijn grootmoeder) ? en krijg de reactie hierboven niet weg
                  [/quote]

We hebben de reactie verwijderd

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.