zijskirts

Forumindex Forums Modellen Corsa zijskirts

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Hansvanstokkom

mijn auto (corsa B ’95) heeft kunststof wielkastlijsten(of hoe je dat ook noemt), kunststof voor en achterbumper, maar de zijkant is gewoon ‘kaal’. De Bumpers en wielkastlijsten zijn ook niet meegespoten maar wel goed onderhouden en netjes zwart, dus het ziet er wel tof uit zo, alleen ik mis een stuk onder de deuren.

ik zag bij een Corsa C dat de kunststof lijsten doorlopen over de zijkanten. is zoiets ook te krijgen voor een Corsa B? k vond het er wel tof uit zien. en t is nou ook weer niet zo dat ik naar een volledig meegespoten body kit wil ofzo. t lijkt me wel tof als het zo doorloopt van bumper naar bumper.

dus, iemand suggesties?

joop1970
      Deelnemer

Lees even deze topics door:
        viewtopic.php?f=8&t=182276
        viewtopic.php?f=8&t=160424&hilit=side+skirt

Ik heb ze een tijdje in bezit gehad maar uiteindelijk door verkocht aan bugkiller. Die heeft ze op zijn corsa gemonteerd, zag er gaaf uit. Ik lees alleen dat ze helaas niet meer gemaakt worden, ik zou lester is kunnen emailen wat de minimale productie moet zijn

joop1970
        Deelnemer

Net even contact gehad met lester.
          De skirts zijn definitief niet meer leverbaar, de mallen zijn niet meer geschikt voor productie. Zou je ze 2e hands moeten zoeken ;)

Dennis Corsa V6

niet elke C Corsa heeft sideskirts

en ik heb eventueel nog sideskirts liggen lijken op de rieger skirts

op de foto klikken word hij groter :thumbup

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.