Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › zijn er geen calibra fans meer?!?!?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 augustus 2013 om 04:42 #18062753
Ik ben op kapaza.be weer eens een mooie Calibra tegen gekomen.
Een rode, mss toch maar eens een keertje naar gaan kijken.3 augustus 2013 om 05:42 #18062754@knight-rider wrote:
Een rode, mss toch maar eens een keertje naar gaan kijken.Vind hem niet terug op Kapaza als je het over een turbo hebt tenminste, maar op autoScout24 staat een rode turbo zal die wss wel zijn, is in het Brussels gewest, is met deze auto al eens bij mij geweest de originele velgen komen kopen wat erop staan, is echt mooi mooier als dat paars van die van mij, tja als ge da echt wilt Gwn kopen want ge ziet hier niks meer van turbo’s, en de prijzen worden alleen maar duurder, en heb ik tenminste iemand in de buurt met dezelfde interesses ;) mss treffens doen dan ;)
3 augustus 2013 om 09:35 #18062755Heb even op autoscout24.nl gekeken,
Staan gewoon 4 Turbo’s te koop.3 augustus 2013 om 10:38 #18062756@inayat wrote:
Heb even op autoscout24.nl gekeken,
Staan gewoon 4 Turbo’s te koop.Ja kan wel maar wij zijn Belgen dus autoscout24.be :thumb
3 augustus 2013 om 12:03 #18062757Weet ik, was meer een soort verbazing.
Normaal zie je ze bijna nooit en nu staan er 4 te koop3 augustus 2013 om 14:31 #18062758@inayat wrote:
Weet ik, was meer een soort verbazing.
Normaal zie je ze bijna nooit en nu staan er 4 te koopAhh :thumb ja idd haha, ik moet er geen meer hebben 2 is genoeg :jerry
maar die belgische rode is toch echt wel mooi hoor en de prijs ook wel 7500 euro
die dingen worden alsmaar duurder…nu nog verkocht krijgen.Trouwens je hebt een PM van mij ;)
3 augustus 2013 om 20:30 #18062759@Robke1974 wrote:
@knight-rider wrote:
Een rode, mss toch maar eens een keertje naar gaan kijken.Vind hem niet terug op Kapaza als je het over een turbo hebt tenminste, maar op autoScout24 staat een rode turbo zal die wss wel zijn, is in het Brussels gewest, is met deze auto al eens bij mij geweest de originele velgen komen kopen wat erop staan, is echt mooi mooier als dat paars van die van mij, tja als ge da echt wilt Gwn kopen want ge ziet hier niks meer van turbo’s, en de prijzen worden alleen maar duurder, en heb ik tenminste iemand in de buurt met dezelfde interesses ;) mss treffens doen dan ;)
Nee het is geen turbo, het is die rode die in Sint-Truiden te koop staat.
EDIT: Zie net dat hij d’r niet meer op staat, zal verkocht zijn.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.