Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Zijn de zafira OPC ,B-versies zo zeldzaam ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 april 2012 om 11:36 #17238454
Wat ik al aan heb gegeven in andere topics is dat mijn vrouw graag voor een Zafira wil gaan kijken.
Één hebben we al bekeken en daar houd het op :(
Misschien kijken we naar de verkeerde site’s ( gaspedaal,marktplaats etc )
Hebben de mensen hier een gouden tip voor ons :afro8 april 2012 om 14:35 #17887662staan niet heel ver over de grens… Bpm en overige kosten zullen totaal tegen de €3000 zijn wat erbij komt.
8 april 2012 om 14:59 #17887663Als ik gaspedaal bekijk zie ik er wel drie staan maar zijn wel duur anders neem je gewoon toch een 2.0 turbo ipv een opc daar staan er wel een paar mooie tussen
Mischien heb je deze nog niet bekeken:
http://www.autowereld.nl/opel/zafira/2.0-16v-turbo-opc-46.000km-7-pers-recaro-2300051/details.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
8 april 2012 om 17:08 #17887664@Basgsi wrote:
staan niet heel ver over de grens… Bpm en overige kosten zullen totaal tegen de €3000 zijn wat erbij komt.
Bedankt voor je bijdrage.
We willen er graag één met wat minder kilometers.
En onze mening is dat een OPC “blauw” moet zijn :thumb .
Het is gewoon een mooie kleur :afro@iquick wrote:
Als ik gaspedaal bekijk zie ik er wel drie staan maar zijn wel duur anders neem je gewoon toch een 2.0 turbo ipv een opc daar staan er wel een paar mooie tussen
Mischien heb je deze nog niet bekeken:
http://www.autowereld.nl/opel/zafira/2.0-16v-turbo-opc-46.000km-7-pers-recaro-2300051/details.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Daar zijn we gisteren naartoe geweest ;)
thx
8 april 2012 om 17:27 #17887665En wat vond je ervan dan, opzich ziet deze er wel leuk uit weinig km
8 april 2012 om 17:31 #17887666@iquick wrote:
En wat vond je ervan dan, opzich ziet deze er wel leuk uit weinig km
ff copy/past uit een ander topic. ” wie kent deze zafira opc”
Vandaag toch maar de trip naar Poeldijk gemaakt.
Het was er vrij donker binnen desondanks is er op het eerste gezicht niet veel op aan te merken.
Op wat gebruikerssporen en overdadig steenslag op de motorkap na.
Van binnen zag het er ook prima uit.
Het leren gedeelte van de stoel aan de bestuurderskant was een beetje ingedeukt/gekreukeld,maar dat zie je toch wel regelmatig.
Al vind ik dat het met deze kilometerstand niet moet mogen.
Op de velgen liggen winterbanden.
De originele velgen had hij niet :thumbdown
Voor mijn eigen auto wilde ze in eerste instantie € 8000 geven,waar ik natuurlijk niet mee akkoord ging.
Mijn voorstel was € 9000 en dat is ook wat er uit is gekomen ( al is het minimaal ;) )
Waarom wij er toch niet voor hebben gekozen is dat er geen garantie bij de prijs in zat.
Beetje tricky :hmmz
En er zouden ook andere velgen/banden aangeschaft moeten worden.
Ik heb er niet mee gereden dus weet niet hoe het motorisch gesteld is met de Zafira.
Bij deze mijn bijdrage aan dit topic :D9 april 2012 om 08:05 #17887667heb nog een mooie gevonden.. is alleen geen blauwe :jerry
http://link.marktplaats.nl/546738875″ onclick=”window.open(this.href);return false;
king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.