Zij spiegels Tigra 1.4 uit 1996

Forumindex Forums Modellen Tigra Zij spiegels Tigra 1.4 uit 1996

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    wdulli

Hallo allemaal ik ben sinds kort lid van dit forum en eigenaar van een opel Tigra ( http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=131108&page=1#pid1727724 )

Nu is er deze week een :swear kind tegen mijn auto opgereden en heeft de spiegel geraakt. Gelukkig zijn de meeverend en kon die er weer gelijk op echter de spiegels kunnen nu niet meer bediend worden. De spiegels lijkt wel lam. Nu heb ik hem weer open gemaakt en zit er een soort van zwart plaatje met een vering bij die op de ijzeren staaf geplaatst moet worden ( althans dit is een aanname ) en dan moet de spiegel weer terug geklikt worden. Echter dit lukt mij niet goed. Wie oh wie heeft goeie tips of kan fotos maken hoe ik dit netjes terug kan plaatsen. het probleem is dat ik nu 2 zij spiegels heb die beide de straat laten zien maar niet de auto’s achter me :D.

Alvast bedankt voor jullie reacties

grs

Wouter

wdulli

Ik ben er achter gekomen :D het zwarte lipje kan je achter de spiegel vastklemmen met de 2 pootjes die er aan zitten. Makkelijkste is als je de spiegel gewoon even van de behuizing afhaalt. Zal straks even fotos maken en uploaden. Voor er iemand anders ooit over begint.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.