zender cv opel astra g

Forumindex Forums Modellen Astra zender cv opel astra g

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18335226
    Alderick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 November 2013

      Sinds deze week een andere Opel Astra g . Echter heb ik problemen met mijn afstandsbediening. Het ledje brand maar werkt niet ook zijn de knopjes wat afgebroken. Online kan je Een nieuwe zender bestellen originele voor 57 euro. Maar moet ik die gewoon inlezen in het contact van de auto of is er iets anders nodig danku

      #18335265
      Alderick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 November 2013

        Niemand?

        #18335275
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Het is mogelijk om een nieuwe sleutel huis te bestellen:
          http://www.gm-tuningparts.nl/product-categorie/opel-parts/opel-astra-g/sleutels/

          Echter raad ik je aan om gewoon eens een nieuwe batterijtje erin te steken:

          en inleren via het contact door het in het contact te steken, ignitie aan en de knopjes een aantal keer indrukken.

          Als die het dan weer doet, kam je beter gewoon een nieuw omhulsing kopen,
          ik raad echter niet GM tuning aan omdat ze nogal schandalig duur zijn met verzendkosten

          #18335277
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Bij een oude AB idd “synchroniseren” met je contact.

            Een nieuwe of van een andere auto moet je wel “inleren” dmv opcom of tech2

            #18335278
            Alderick
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 November 2013

              [quote quote=18335275]Het is mogelijk om een nieuwe sleutel huis te bestellen:
              http://www.gm-tuningparts.nl/product-categorie/opel-parts/opel-astra-g/sleutels/

              Echter raad ik je aan om gewoon eens een nieuwe batterijtje erin te steken:

              en inleren via het contact door het in het contact te steken, ignitie aan en de knopjes een aantal keer indrukken.

              Als die het dan weer doet, kam je beter gewoon een nieuw omhulsing kopen,
              ik raad echter niet GM tuning aan omdat ze nogal schandalig duur zijn met verzendkosten

              [/quote]

              Heb ik al gedaan nieuwe batterij en nieuw huis. Werkt niet zender is helemaal stuk knopjes gebroken ledje brand maar auto sluit alleen soms ookal dus ik niet inlezen werkt ook niet en op deze site die jij zegt heb ik de zender gevonden . Ik zou deze willen kopen maar weet alleen niet of ik deze alleen moet inlezen bij het contact of toch nog naar de dealer moet anders kan ik best direct daar 1 gaan vragen.

              #18335279
              Alderick
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 November 2013

                [quote quote=18335277]Bij een oude AB idd “synchroniseren” met je contact.

                Een nieuwe of van een andere auto moet je wel “inleren” dmv opcom of tech2

                [/quote]

                Ik dus gewoon beter naar de dealer gaan en daar 1 kopen denk ik

                #18335281
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970
                  #18335285
                  TWA
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 June 2010

                    Langs de dealer?! Denk dan serieus dat je goedkoper uit bent met een setje vam de sloop. Eigen sleutelchip overzetten, Kiekert (ontvanger van je cv) omgooien en klaar.

                    Met je Carpass code kan je door iemand met een opcom je nieuwe sleutel laten inprogrammeren.

                    Greetz Emiel

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.