Zendai V41 handleiding

Forumindex Forums Modellen Astra Zendai V41 handleiding

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    opel-mark
    Deelnemer

heb je enkel ruis of radiogeluid met ruis er doorheen ?

ASTRA.GTC

Radio geluid met ruis er door heen. krijg de zenders niet goed afgesteld, zitten zoveel mogelijkheden. wil gewoon de zenders 3fm. 538, slam fm. etc ik hoop dat iemand mij kan helpen :D

opel-mark
        Deelnemer

nou staan de antennes van opel helaas niet bekend om hun geweldige ontvangstkwaliteit, maar je zou toch wel een of andere zender zonder ruis moeten kunnen ontvangen, zit de antenne stekker er wel goed in ?

prinsje
          Deelnemer

Misschien een hele blonde vraag van deze kant.
            In onze Astra H, hebben wij een Zendai V41.
            Deze installatie is niet bepaald van een lijde dak gegaan. Wij dachten dat het een plug en play systeem was.
            Oude radio eruit, kabeltjes vastmaken en Zendai V41 erin.

Met als gevolg de hele auto haywire. Uiteindelijk wel weer goedgekomen, maar met de Zendai V41 kunnen wij niet in de BC komen.

Maar moeten alle kabeltjes nu wel of niet zijn aangesloten bij de zendai

opel-mark
            Deelnemer

ligt eraan, er is een kabelbundel voor alle opties, als je die niet gebruikt kun je die weglaten, en in de BC komen kun je met de stuurwielbediening, om bijvoorbeeld de klok van de bid.cid e.d. in te stellen zul je het menu van de zendai kunnen gebruiken.

prinsje
              Deelnemer

Ik heb in dit topic op de eerste pagina gelezen hoe je met de Zendai de tijd van de BC moet kunnen veranderen. Alle stappen gevolgd, maar als ik in het onderdeel BC en SET zit (is de laatste stap volgens mij) dan kan ik geen instellingen veranderen.

Enige manier om de tijd goed in te stellen op dit moment zou zijn de oude originele radio terug te plaatsen, instellingen wijzigen en dan de Zendai er weer in.

Niet echt logisch en werkbaar dus

opel-mark
                Deelnemer

het probleem is dat ik een swissaudio heb, en die heeft net iets andere software, ik heb bij mij ook moeten zoeken waar het menu was dat ik mijn klok kon instellen, uit mijn hoofd moet er ook een manier zijn om het met de stuurwiel bediening te doen, maar ik heb geen flauw idee meer hoed dat precies ging want ik gebruik het menu van de swissaudio hiervoor

prinsje
                  Deelnemer

@opel-mark wrote:

het probleem is dat ik een swissaudio heb, en die heeft net iets andere software, ik heb bij mij ook moeten zoeken waar het menu was dat ik mijn klok kon instellen, uit mijn hoofd moet er ook een manier zijn om het met de stuurwiel bediening te doen, maar ik heb geen flauw idee meer hoed dat precies ging want ik gebruik het menu van de swissaudio hiervoor

Van de zendai stond het op pagina 1 van dit topic, vandaar

opel-mark
                    Deelnemer

ja er zijn meerdere china clones, onderhuids zijn ze hetzelfde met dezelfde opties enkel de software is iets anders dus staan de mogelijkheden op een andere plek.

prinsje
                      Deelnemer

@opel-mark wrote:

ja er zijn meerdere china clones, onderhuids zijn ze hetzelfde met dezelfde opties enkel de software is iets anders dus staan de mogelijkheden op een andere plek.

dat snap ik, deze komt van Navaudio. en de stappen kloppen verder wel :)

10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.