Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Zelfreparatiekit CID-scherm
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2015 om 18:56 #17270895
Ik vond gisteren dit op het wereldwijde web:
http://www.pixelfix.net/eng/opel_vauxhall.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Betreft een reparatieset voor cid-display, moet je dan wel zelf inbouwen.
Iemand ervaring mee?
Mijn cid-schermpje vertoone een zwarte “veeg” lijkt wel of er een grote druk is komen op te staan ofzo (je kent het wel, als je met een hard voorwerp een ferme tik op het scherm geeft)
Ik heb dus een deel zwarte pixels.Denken jullie dat hiermee de problemen kunnen weg zijn, of heb ik een ander schermpje nodig?
6 maart 2015 om 06:26 #18276752Als je een heel nieuw scherm er in zet gaat het wel lukken denk ik, repareren kan tricky zijn, en echt goedkoop is het niet
6 maart 2015 om 08:41 #18276753AnoniemLid sinds:
1 January 1970Foutje in de topic titel. Jij schrijft CID gaat hier over een GID scherm
6 maart 2015 om 09:00 #18276754Oh is dit enkel voor GID?
Shit… :p.Bedankt om er ff op te wijzen, had iets te snel gelezen :).
Maar los van de link dan: kan je zelf je CID display herstellen?
Zelf nieuw schermpje inzetten ofzo?6 maart 2015 om 09:37 #18276755AnoniemLid sinds:
1 January 1970Repareren weet ik niet. Zelf een nieuwe er in zetten is goed te doen. Moet wel ingeleerd/aangemeld worden met een op-com of tech 2
6 maart 2015 om 10:37 #18276756Inleren zal wel lukken dan, heb een op-com.
Weet iemand misschien waar ik zo’n schermpje kan halen, of kan iemand mij hieraan helpen?
De zaak is, ik heb een complete set liggen met een schermpje met wat pixelschade.
Ik zou dit graag herstellen, maar dit laten doen kost al gauw evenveel als een ander te kopen en dat heb ik er niet voor over.7 maart 2015 om 16:55 #18276757Ik heb even gekeken op de site, maar ik zie alleen de verbindingskabel tussen dispay en de electronica staan. Dit is goed als je ‘strepen’ in het display heb pixeluitval o.i.d.
Bij vlekken in het display is het display zelf beschadigd, en zal het display moeten worden vervangen. Zie de afbeelding hier:
Ik zelf heb hier nu ook last van, en wil eigenlijk proberen alleen het display te vervangen. Zie het als het vervangen van een laptop scherm.
(eigenlijk zoek ik dus een los schermpje). Iemand die daar een typenummer voor weet?
Dus niet het opel bestelnummer, maar als je het hele deeel uit elkaar haalt, kom je vanzelf bij het scherm. Daar zal wel iets van een typenummer op staan…12 maart 2015 om 20:21 #18276758ik ben na ik het hier las
ben ik even wezen zoeken op een reparatiekit voor mijn mid
ik moest wat wand aleen ik weet wat er staat en de mede passagiers niet :afro
en heb er een besteld op aliexpress en nu maar wachten wanner het binnen komt
en dan vervangen.had al even gezocht op youtube en het stelt niet veel voor bij een Saab dus zal een opel ook wel te doen zijn
michel
13 maart 2015 om 23:48 #18276759Ff vraagje: past het schermpje van de cid van de omega b facelift, ook in de cid van de astra g?
Maw zijn de schermpjes van beide modellen uitwisselbaar?
14 maart 2015 om 16:00 #18276760Heb dit geprobeerd bij de mid
dit gaat niet werken…( althans niet bij mij ) heb het meerdere keren geprobeerd maar werkte niet…( waarom niet geen idee ) alles gedaan zoals het hoorde ) maar pixels uitval was daarna meer aanwezig en kreeg hem niet goed en uiteindelijk maar in de prullenbak beland…14 maart 2015 om 16:06 #18276761Had je t cid-schermpje wel afgemeld?
Ik bedoel dus echt twee cid’s, eentje van de astra g en eentje van de omega b, en de schermpjes omwisselen, na afmelden uiteraard.
27 maart 2015 om 04:48 #18276762Ik heb vandeweek de zelf reparatiekit binnen gehad
Het kabeltje was het zelfde kwa groote maar leek wel dunner
Dat hielt me niet tegen om het te proberen
En heel kort het ia niet gelukt
Ik heb nu ongeveer 26 pixels die werken
Of te wel niet aan beginnen dus en het is een pressiesi werkjeMichel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.