Zelfde merk (uiteraard) ander model (grooooooooter)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Zelfde merk (uiteraard) ander model (grooooooooter)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    HOOST
    Deelnemer

Na twee Corsa’s B te hebben gehad heb ik gister voor een nette prijs een Vectra B Caravan gekocht.

Een paar kleinigheidjes wil ik aan deze auto in orde maken alvorens m te verlagen en te voorzien van 18 inch welke na de winter gepland staan.

De display van de boordcomp. mist behoorlijk wat piksels,
      De aircodisplay mist verlichting waardoor de ingestelde temperatuur en aanjagersnelheid onder meer niet af te lezen is.
      De interval van de ruitenwissers werkt niet goed, wissers gaan wel van start maar stoppen vervolgens middel op de ruit waarna ze weer verder gaan en weer op een willekeurig punt op de ruit stoppen.
      Ook vanuit de eerst en tweede stand stoppen ze niet in de normale ruststand.

Zijn dit makkelijk op te lossen Problemen zoals aansluitingen schoonmaken, lampjes, relais danwel schakelaars vervangen of komt er meer bij kijken.

Heb al best wat opels gereden maar een Vectra is voor mij nieuw en zou graag wat info van mede Vectrarijders hebben.

arjontje
      Deelnemer

De verlichting van de ecc kan je los vervangen.
        Als je de lampjes vervangt zorg er voor dat je dezelfde wattage aan houd. In het forum deel handleidingen en instructies staat hoe je het bedieningspaneel los kan halen.

De ruiten wisser durf ik zo snel niet te zeggen.
        Maar het kan de ruitenwissermotor zelf zijn.

HOOST
        Deelnemer

Ha das fijn, lampjes vervangen is geen kostbare zaak, kan ik zelf en als ik ze eenvoudig bij de dealer haal moet dat met het wattage ook goed komen.

Iemand nog ideen over de display en wissers?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.