Zekeringen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Zekeringen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Rob Van Der Voort
    Deelnemer

Hallo, ik kan in het bij de levering ontvangen handleiding niets vinden over vervangen en plaats van de zekeringen. Hebben meer mensen dit?

mvg

rob :scratch:

Rob Van Der Voort
      Deelnemer

Kan iemand mij een kopietje sturen?

Rob Van Der Voort
        Deelnemer

Sorry, al in een ander draadje gevonden. Maar probleem zekeringen bij mij blijft. Het schijnt dat er in het zekeringkast in de motorruimte TWEE “zekeringsplaatjes” onder elkaar zitten. Hoe dan?

Floki
          Deelnemer

Hoi,

2 zekering compartimenten, ik had vanuit het verleden dit nog :

https://sicherungskasten.info/die-sicherungskasten-und-das-relais-fur-opel-vauxhall-grandland-x-2017-2020/

Rob Van Der Voort
            Deelnemer

Hoi Floki, de zekeringkast zit bij mijn auto in de motorruimte. Als ik deze openmaak zie ik plaat nr1. Ik wil de zekering van de mistlampen verwijderen omdat ik hierover een storingsmelding heb. Maar deze zekering zit op plaat nr2 onder nummer 16.ik kan deze plaat echter nog niet vinden. Zou er achter zitten. Ik ga verder onderzoeken.

:scratch: :scratch:

Floki
              Deelnemer

Kijk even naar de uitleg / plaatjes in de link. Ik denk dat gelet op de positie van de kastjes (zichtbaar op de foto’s) deze fysiek idd. nagenoeg dicht bij elkaar zitten. De ene bereikbaar vanuit de binnenzijde van de auto, de andere vanuit het motorcompartiment.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.