Zekering springt constant bij indrukken rempedaal

Forumindex Forums Modellen Astra Zekering springt constant bij indrukken rempedaal

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    opel-mark
    Deelnemer

als de vorige remschakelaar zwarte contacten had dan is die niet voor niks kapot gegaan, er is dus meer aan de hand dan enkel de schakelaar, bedrading van het 3e remlicht is de meest voor de hand liggende oorzaak omdat die draden bewegen en de anderen niet, kijk ook goed of er niet ergens vocht zit.

Eerst de twee gewone remlicht units afkoppelen, kijken of het in het derde remlicht zit, dan kijken wat er gebeurd als je ook het derde remlicht agkoppelt, waarschijnlijk zal er dan nog de zekering uitgaan omdat er ergens een draad tegen het chassis aankomt, opzoeken en met dubbele krimpkous isoleren.

marco_tds

2 draadjes bij de remcontactstekker lagen op 2 plekken bloot te schuren tegen elkaar. Tape rond gedaan en klaar..
        Vandaar de kortsluiting denk ik want de zekering is tot nu toe niet meer gesprongen.
        Ik heb alles gedemonteerd gehad vandaag, de dorpels aan de bestuurderskant, alle kappen uit de koffer en nergens zag ik de kabel bloot liggen in de kabelboom, enkel bij de remcontactstekker…

Opel Antara

Ik heb een probleem!Mijn Opel Antara airconditioning zekering van 10a springt constant stuk als ik de auto uit en weer aan doet.Vervang ik deze werk de airco / verwarming prima zo daar ik de auto uit en weer aan doet springt de zekering stuk.Wie kan mij hiermee helpen…?

wim-v6
          Deelnemer

zoeken wat er nog meer op deze zekering zit..

het is een korreaan, deze werken heel anders als Opel zelf… is voor ons soms wat lastiger zoeken..

Willem

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.