wie kan me helpen bij het probleem van men kofferverlichting.
deze werkt niet meer, heb alle zekeringen gecontroleerd in de koffer zelf, maar geen kapotte zekeringen en de lamp is ook niet stuk.
en als ik de lamp eruit haal en de ijzeren plaatjes in de lampenhouder doormeet geeft deze nog niet 1 volt door.
of weet iemand waardat de zekering van de kofferverlichting juist zit?
Heb het zelf ook gehad met de H van m’n vader, alle zekeringen heel.
Zat hem in het slot, lampje wordt geschakeld d.m.v het kofferbak slot, haal je bekleding maar eens van je klep af en je slot los dan zul je zien dat het 3de pootje is afgebroken uit je slot.
Wanneer je, je achterklep opent zul je om het slot heen een zwarte plaat zien zitten. Hier zitten dacht ik twee zwarte dopjes in die je eruit moet halen.
Hierna kun je de kunststof klep om het slot heen eraf halen. Wanneer deze weg is kun je als het goed is het stoffen paneel met beleid los trekken
aangezien deze met van die witte klikkertjes vast zit.
Hierna kun je de drie torxbouten van het slot los draaien en de stekkerverbinding van het slot loshalen.
Dan zul je zoals hierboven al staat hoogstwaarschijnlijk zien dat één van de drie pootjes weg gerot is :thumbdown
Nieuw slot kost uit mijn hoofd zo rond de 80 euro bij de dealer of je moet hem profisorisch kunnen fixen :)
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.