Zekering centrale vergrendeling brand door

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zekering centrale vergrendeling brand door

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18455031
    Pelgrim
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 January 2022

      Nu voor de tweede keer in 2 maanden tijd is de zekering van de centrale deurvergrendeling doorgebrand. Ik had op het forum al gelezen dat dit te maken kan hebben met kortsluiting ergens bij een van de portieren of achterklep. Nu is het zo dat de deur links achter niet meer van het slot kon via de centrale deurvergrendeling, slechts handmatig. Op slot ging nog wel. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

      Momenteel heb ik de auto niet bij de hand, mijn vrouw is er mee op pad en loopt nu tegen het euvel aan. Dus ik heb iets uit te zoeken vanavond.

      #18455153
      bandido
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 February 2010

        Als het een zafira is kan het een kabelbreuk zijn. Heb ik aantal keren moeten repareren. Staat ook ergens op forum hier.272473022_1046381545920578_3853567437864885316_n

        #18455429
        Pelgrim
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 January 2022

          Dankbaar! Ik heb inmiddels ontdekt dat bij de achterklep bij de linker kabelboom een bruine draad qua koper nog heel was maar de mantel niet. Hier isolatietape overheen gedaan en de boel lijkt nu weer goed te zijn.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.