zeer uitgebreide boordcomputer

Forumindex Forums Modellen Calibra zeer uitgebreide boordcomputer

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228154
    astrastation28
      Lid sinds:
      24 May 2011

      :wtf

      http://www.youtube.com/watch?v=aTsw5I0z2wM&feature=channel_video_title” onclick=”window.open(this.href);return false;

      nog nooit gezien,vond het wel grappig om het te delen :D

      #17756100
      Oenatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        kei vet

        #17756101
        jurekje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 July 2010

          weet iemand wat voor soort boordcomputer het is?
          miskien voor me cali

          #17756102
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Staat erbij, gewoon die gast ff een private message sturen op youtube.
            Hij schijnt ze te maken.

            #17756103
            lemmuh
              Lid sinds:
              29 July 2005

              Filmpje even bekeken, maar die is wel heeeeeeeeeeeel uitgebreid :O
              Wel een leuke extra, alleen ben wel benieuwd wat zoiets dan zou kosten…

              Jeroen

              #17756099
              2slow
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 October 2006

                Denk inderdaad dat het een eigen fabricaat is. Wel netjes trouwens.

                #17756104
                bigmike
                  Lid sinds:
                  8 October 2010

                  zeeer niceeeee

                  denk alleen wel dat je een aantal dingen moet aanpassen..

                  maar dit is zkr uniek :thumbup

                  #17756105
                  vectra2000driver
                    Lid sinds:
                    1 June 2010

                    nou mensen ik dacht laat me eens me youtube account weer eens gebruiken en die jongen pm’en heb dus een berichtje nu net terug gehad dus voor de mensen

                    Vec:Board computer (BC) for Opel Calibra/Vectra A
                    To:tah4life

                    Hi,

                    Standard price is 200€

                    I usualy give first 2 pcs to new country for special price 150€ like a advertisement.

                    This price will by also for you, because you are first from Nederland.

                    If you are interested BC can be translated to Duch.

                    Only for your information I already sent this BC to Italy, Norway, Hungary, Poland, Brasil, Cyprus, Spain, Croatia, Slovakia, Czech..

                    Some things about this BC:
                    The BC is plug and play. Nothing is neeed to change in your calibra/vectra, just connect to original wirings. For control are used original buttons.

                    Before first use you have to setup in menu (no visit of opel garage is needed anymore) some things about engine and tyres and BC is ready.

                    The video is almost 1 year old, new SW has more features. See actual user manual http://www.ppf.borec.cz/nbc2_guide_actual.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false; .

                    I am selling only new electronic and LCD which can be easy mount to o… viac
                    Ak chcete na túto správu odpovedať, prejdite do svojej doručenej pošty.

                    dus mensen hierbij jullie vragen beantwoord hehehe

                    #17756106
                    astrastation28
                      Lid sinds:
                      24 May 2011

                      goede handel blijkbaar :D

                      #17756107
                      Opaul
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 October 2006

                        @vectra2000driver wrote:

                        Standard price is 200€

                        I usualy give first 2 pcs to new country for special price 150€ like a advertisement.

                        This price will by also for you, because you are first from Nederland.

                        If you are interested BC can be translated to Duch.

                        Ik heb wel interesse in zo’n ding. Ik kan me voorstellen dat er hier meer mensen met interesse zijn. Misschien kunnen we voor meer personen zo’n korting regelen. Eerste groupbuy van Nederland. ;)

                        Ben trouwens wel benieuwd of je zelf ook nog de software kan aanpassen. Bijvoorbeeld als er een update is, maar ook mocht je zelf een beetje kunnen programmeren. Sowieso is het helemaal top als je zo’n ding in het Nederlands kan krijgen.

                        #17756108
                        Calibra Boerke
                          Lid sinds:
                          24 October 2009

                          echt super tof da ding, maar ben benieuwd of het ook echt plug en play is, anders wil ik da ook wel:P

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.