Zeer slechte ervaring opgedaan bij Van Mossel OPC Veghel

Forumindex Forums Modellen Corsa Zeer slechte ervaring opgedaan bij Van Mossel OPC Veghel

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Grafiekje
    Deelnemer

Helaas vandaag heel teneergeslagen gevoel overgehouden aan bezoek bij Van Mossel OPC in Veghel.

Mijn dochter had daar een Corsa E op het oog en was helemaal hotel-de-botel van die auto………
      Echter waren er enkele punten die door de dealer aangepakt moesten worden:
      * Bestickering (striping) die ze foei-lelijk vond zou verwijderd worden
      * Sterretje in de voorruit zou gerepareerd worden
      * Oranje/rode spiegelkappen zouden zwart gespoten worden.

Daar ikzelf (hobby-matig) auto’s detail (poets), en connecties in die business heb, was ik gewaarschuwd voor eventuele lakschade die zou voortkomen tijdens het verwijderen van de striping.
      Gelukkig met de verkoper afgesproken dat in het koopcontract zou komen te staan “niet goed, no deal”.

Nou, vandaag was het dus zover. Dochterlief kon de auto ophalen, want deze was immers klaar…..
      Niets was echter minder waar!
      * Bestickering (striping) was eraf, maar dit was dusdanig onproffessioneel gedaan dat de lak van de motorkap behoorlijk beschadigd was (zeer diepe krassen en beschadigingen in lak)
      * Sterretje in de voorruit was totaal niet gerepareerd
      * Spiegelkappen waren (volgens ons) door een kind van 5 jaar gespoten…….vol met stofpikkels en oneffenheden

We hebben de verkoper 2 opties gegeven:
      * flinke korting op de afgesproken prijs, en dan nemen we de auto mee (zoals die nu is)
      * of we lieten hem staan

We hebben ‘m dus laten staan, want de verkoper was er niet in geinteresseerd om ook maar iets aan de prijs te doen……….

Al bij al een zeer trieste en onproffessionele bedoening bij Van Mossel OPC in Veghel

Foei!!!!!

PS. Wie vergoed mij m’n opgenomen halve vrije dag en verknalde brandstof?

Onderstaand een afbeelding zoals die nog steeds op hun website staat……………….bij interesse: KIJK UIT !!………….de lak (vooral op de motorkap) is geruineerd!

1280x960 (2)

Grafiekje
      Deelnemer

Indien iemand geinteresseerd is in deze miskleun…….of een zeer gelijkend exemplaar op het oog heeft…….vraag me gerust naar het chassisnr.

PS. De striping zit er niet meer op, dus de auto is nu helemaal wit…….toch laten ze de oude foto’s op hun website staan…….zeer professioneel…….. :negative:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.