Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Zeelandweekend 2010
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 mei 2010 om 09:16 #17675035
de “turkenbak” blijft ook thuis. het wordt waarschijnlijk gewoon een aanhangertje. is toch wel comfortabel.
zodat ik niet bij elke bocht en elke hobbel in de weg de banden de spatbord randen uitschuren.:Pje mag geen (klein) vuurtje stoken dacht ik? in een bbq misschien wel?
23 mei 2010 om 09:29 #17675036@manta 73
ja trekhaak heb ik wel ,maar is pokke eind rijden dus liever zonder aanhanger ,maar oplossing is wel in zicht lpg tank ligt nu op plek van de benzine tank en alle slangen zijn verlengt enkel nog andere benz tank vinden ,had dr 1 die precies in zij scherm paste maar die is hellaas lek ,maar komt wel goed
2 manta s effe wat overbodige luxe
kom je met de cabrio?
23 mei 2010 om 09:45 #17675037origineel gepost door eddepet007
@manta 73ja trekhaak heb ik wel ,maar is pokke eind rijden dus liever zonder aanhanger
hey eddy,
wij moeten bijna dezelfde afstand rijden..vrijdag gewoon lekker optijd vertrekken (is de bedoeling) en dan toeren we rustig met manta’s caravan enz richting zeeland.. en dan doen we waarschijnlijk niet mee met de eventuele toerrit die uitgezet is en zondag weer terug toeren..:thumbup23 mei 2010 om 10:40 #17675038ook hier is een selectie van de OldeOpels aanwezigking:
23 mei 2010 om 11:15 #17675039origineel gepost door mar10manta
origineel gepost door a-manta-turbo
ik ben er ook dat weekend hellaas zonder de turbo :cry
de sleurhut moet ook mee :Peen manta turbo , die de sleurhut niet kan trekken?!:o. ik was op het limburg weekend maar zag daar meerderemanta`s ja en zonder turbo. met een caravaan erachter!:D
onder de turbo komt geen haak
ik neem de blauwe a maar mee denk ik23 mei 2010 om 11:38 #17675040origineel gepost door a-manta-turbo
origineel gepost door mar10manta
de sleurhut moet ook mee :Peen manta turbo , die de sleurhut niet kan trekken?!:o. ik was op het limburg weekend maar zag daar meerderemanta`s ja en zonder turbo. met een caravaan erachter!:D
ik neem de blauwe a maar mee denk ikoke mooi man goed bezig, ik hoop eigenlijk dat IEDEREEN met een MANTA komt!!:thumbup das wel zo fijn
23 mei 2010 om 18:35 #17675041hey eddy,
wij moeten bijna dezelfde afstand rijden..vrijdag gewoon lekker optijd vertrekken (is de bedoeling) en dan toeren we rustig met manta’s caravan enz richting zeeland.. en dan doen we waarschijnlijk niet mee met de eventuele toerrit die uitgezet is en zondag weer terug toeren..heb het vorig jaar ook met aanhanger gereden ,maar verschil tussen 90 en 130 is vrij fors zeg maar over zo n eind
wij hebben dan ook daar een hut gehuurd dus hoeven er dus geen tent ed mee
alst allemaal mee zit dan heb ik nu kofferbak ruimte genoegenkel nog een rvs nood benz tank plaatsen
voor het op benz starten
dan effe velg op halen bij banden boer dan ben ik er in principe klaar voor23 mei 2010 om 19:25 #17675042origineel gepost door mar10manta
ik neem de blauwe a maar mee denk ikoke mooi man goed bezig, ik hoop eigenlijk dat IEDEREEN met een MANTA komt!!:thumbup das wel zo fijn
daar ben ik ook een groot voorstander van het is wel een treffen van de manta club en het moet niet zo zijn dat er dan geen manta te zien is
23 mei 2010 om 20:41 #17675043origineel gepost door eddepet007
@manta 73ja trekhaak heb ik wel ,maar is pokke eind rijden dus liever zonder aanhanger ,maar oplossing is wel in zicht lpg tank ligt nu op plek van de benzine tank en alle slangen zijn verlengt enkel nog andere benz tank vinden ,had dr 1 die precies in zij scherm paste maar die is hellaas lek ,maar komt wel goed
2 manta s effe wat overbodige luxe
nee, we komen met de rothmans. beter voor de behendigheid wedstrijd:P
nee hoor, ik heb in de cabrio geen gordel en de kleine meid moet ook veilig mee. anders waait ze eruit achterinkom je met de cabrio?
23 mei 2010 om 20:54 #17675044oke snap ik hier blijft de cabrio waarschijnlijk ook thuis maar heb wel gordels achterin
ja behendigheids wedstrijd is met de witte iets wat minder denk ik dan met de gele kwa acceleratie
maar is ook voor de fun jahh
bedoeling is wel dat ik weer mee doe want vorig jaar was mijn dochter zeer beledigt dat ze niet mee mocht rondtje haha
23 mei 2010 om 21:20 #17675045origineel gepost door a-manta-turbo
daar ben ik ook een groot voorstander van het is wel een treffen van de manta club en het moet niet zo zijn dat er dan geen manta te zien is
mee eens!:o
23 mei 2010 om 21:54 #17675046Kijk zeelandweekeind leeft wel in ieder geval,dat is mooi.
En idd laten we allemaal met de manta komen(indien mogelijk)
K zit zelf ook nog te dubben,met welke.
De bruine a is 100% de gele heeft een jankende achteras,maar kun je gewoon mee rijden.
En heeft wel m’n voorkeur,maar ja zou die vast kunnen slaan?
Ook link met een gezin erin mischien.
Hoe dan ook wat leuk dat er van alle kanten van nederland mantaliefhebbers bij elkaar komen.
Of trouwens ook uit belgie,waren ook aanwezig vorig jaar.K geloof dat het nederlands elftal ook speelt,op die zaterdag.
Toeval,dat dat samen valt natuurlijk.Mantaliefhebbers/bezitters.komt alle
24 mei 2010 om 06:38 #17675047origineel gepost door manta73
Kijk zeelandweekeind leeft wel in ieder geval,dat is mooi.
En idd laten we allemaal met de manta komen(indien mogelijk)
K zit zelf ook nog te dubben,met welke.
De bruine a is 100% de gele heeft een jankende achteras,maar kun je gewoon mee rijden.
En heeft wel m’n voorkeur,maar ja zou die vast kunnen slaan?
Ook link met een gezin erin mischien.
Hoe dan ook wat leuk dat er van alle kanten van nederland mantaliefhebbers bij elkaar komen.
Of trouwens ook uit belgie,waren ook aanwezig vorig jaar.K geloof dat het nederlands elftal ook speelt,op die zaterdag.
Toeval,dat dat samen valt natuurlijk.Mantaliefhebbers/bezitters.komt alle
groot scherm bij de bar aanwezig, om te kijken
24 mei 2010 om 06:55 #17675048De bruine a is 100% de gele heeft een jankende achteras,maar kun je gewoon mee rijden.
En heeft wel m’n voorkeur,maar ja zou die vast kunnen slaan?gaat heel lang goed hoor met zo n as janken wel vaker
gewoon complete as zoeken en der onder zetten
als je dr helemaal niet uitkomt wil ik je desnoods wel keer helpen
24 mei 2010 om 13:24 #17675049als het meezit komen wij ook ,ik ben vrij,( maar mijn vrouw weet het nog niet of ze nog een baan heeft en kan dus niks plannen en vrij vragen laat staan der vakantie doorgeven morgen mag ze soliciteren op der eigen baan dat is erg raar)
24 mei 2010 om 15:21 #17675050origineel gepost door wolro
als het meezit komen wij ook ,ik ben vrij,( maar mijn vrouw weet het nog niet of ze nog een baan heeft en kan dus niks plannen en vrij vragen laat staan der vakantie doorgeven morgen mag ze soliciteren op der eigen baan dat is erg raar)En jij bent? :hmmz
24 mei 2010 om 16:02 #17675051Wij komen het zeelandkampenment versterken! Weet nog niet of ik/we aan de behndigheidswedstrijd meedoen.. De manta krijgt steeds meer kuren en wil er liever tot augustus heel houden..
24 mei 2010 om 16:09 #17675052origineel gepost door mantamafkees01
origineel gepost door wolro
als het meezit komen wij ook ,ik ben vrij,( maar mijn vrouw weet het nog niet of ze nog een baan heeft en kan dus niks plannen en vrij vragen laat staan der vakantie doorgeven morgen mag ze soliciteren op der eigen baan dat is erg raar)En jij bent? :hmmz
Was ook op de fotoshoot.
Bordeaux-rode A-manta met 6 cilinder…..Welkom @Wolro !!!! :thumbup
24 mei 2010 om 16:56 #17675053het is wel op zeker dat ik een tijdje kom buurten bij de mantaclub. heb vandaag ook via de site een berichtje gestuurd om lid te worden.
24 mei 2010 om 17:11 #17675054origineel gepost door postbusmanta
origineel gepost door mantamafkees01
Was ook op de fotoshoot.
Bordeaux-rode A-manta met 6 cilinder…..Welkom @Wolro !!!! :thumbup
Kijk! :thumbup:thumbup:thumbup
24 mei 2010 om 17:47 #17675055origineel gepost door mantamafkees01
Hee mantamafkees, kwist niet dat er alleen mensen mochten komen die jij kende king:
24 mei 2010 om 18:08 #17675056we rijden met witte mb bus en manta( de b,rode of de oranje )achterop de autoabulans (wolter en petra)
24 mei 2010 om 19:36 #17675057En anders is het onder de partytent bij O.M.P.K. ook voetbal kijken.
24 mei 2010 om 19:52 #17675058kijk kijk kunnen we het iig zien
potje bier der bij en komt allemaal goed hoeven we dus niets te missen24 mei 2010 om 20:18 #17675059hoop dat de de 5 bak ombouw meezit, dan ben ik ook wel van de partij!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.