Forumindex › Forums › Modellen › Manta › zeeland weekend
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 juni 2011 om 19:28 #17873968
@i200 wrote:
Opsomming Zeeland weekend:
De opkomst :thumbdown
De camping/locatie :thumbup
Het eten op de camping :thumb
De wind :puke
De rit : niet gereden ;)
De gezelligheid onder mekaar : :thumbup
De organisatie: Weg gewaaid en zaterdagavond naar huis gegaan en ook zondag niet meer gezien.
Maar toch bedankt.
organisatie zaterdagavond ergens anders geslapen wel 5KM verderop!, zondagmorgen weer terug op het campeerterrein en iedereen bedankt voor zijn aanwezigheid ! dus weet niet hoe laat jij weg was!
19 juni 2011 om 19:35 #17873969@mar10manta wrote:
@i200 wrote:
Opsomming Zeeland weekend:
De opkomst :thumbdown
De camping/locatie :thumbup
Het eten op de camping :thumb
De wind :puke
De rit : niet gereden ;)
De gezelligheid onder mekaar : :thumbup
De organisatie: Weg gewaaid en zaterdagavond naar huis gegaan en ook zondag niet meer gezien.
Maar toch bedankt.
organisatie zaterdagavond ergens anders geslapen wel 5KM verderop!, zondagmorgen weer terug op het campeerterrein en iedereen bedankt voor zijn aanwezigheid ! dus weet niet hoe laat jij weg was!
Om 14.30 vertrokken , als een van de laatste
19 juni 2011 om 19:39 #17873970En zo te lezen was ie weer lekker in z’n humeur…..
19 juni 2011 om 19:47 #17873971mja `heb martn vanmorgen voor vertrek nog gesproken raar dat je hem niet gezien hebt
19 juni 2011 om 22:34 #17873972Gewoon pech dat het weer zo broert was afgelopen weekeind.
Vandaar de lage opkomst lijkt mij.
Maar als je er toch bent is het gedeelde smart.
En juist dan(mijn ervaring) wordt het juist beregezellig.
Dicht bij elkaar onder een afdak of zo.
Die heeft chips,zelf heb ik nog wat biertjes om uit te delen,hee dr komt een zak nootjes voorbij lekker.Tis maar net wat je er zelf van maakt.
Maar even goed jammer dat juist dit weekeind dit beesteweer huishield boven nederland.
Niet te geloven in april en mei is het zomer.
En daar waar je denkt dan zal het wel redelijk weer zijn.
Nx dus.19 juni 2011 om 22:53 #17873973Verzamelen bij het startpunt van de rit:
Zo kunnen we het weer in één foto vastleggen:
Mooie plaatjes schieten onderweg op de dijk:
Lekker even eten onderweg:
Een bezoekje onderweg aan een museum.
Sommige mensen weten zich weer niet te gedragen:
Circus Koster:
Overzicht over de camping:
Op de dijk achter de camping:
20 juni 2011 om 05:57 #17873974@m400 wrote:
En zo te lezen was ie weer lekker in z’n humeur…..
Ha Ha ,mijn humeur was prima en we hebben idd ondanks het weer een tof weekend gehad.
En dan erbij,Martien weet wel wie het zegt :jerry
En de campingplaats was ideaal voor de manta club,iedereen bij elkaar,mooi wc gebouw en schoon.
Dus goed gevonden en van mij mag hij blijven :thumb :thumb
21 juni 2011 om 20:07 #17873975Zo, wat een weekend. Waai waai waai en woesj! Zonder dat ik het wist na het gezellige avondje waren er 2 tenten verdwenen en 2 stonden er op apen gapen. Niet leuk die ‘storm’. Des ondanks ons eigen weer goed vermaakt. Alwel zaterdag naar huis gegaan aangezien mijn tent in de volle wind nu zat en al slijtage begon te krijgen en er een woeste avond op komst was.. Jammer. Volgend jaar hopelijk beter. Camping was zeer goed en begendigheidswestrijd heb ik ook niet echt gemist. ( enkele kilometers van de camping een vers geasfalteerd groot stuk waar we nog wat op gespeeld hebben. Jahoe! king:
21 juni 2011 om 20:19 #17873976Oohjah, nog enkele foto’s op http://www.mantazeeland.hyves.nl
22 juni 2011 om 19:05 #17873977Er kwam zaterdagavond iemand naar mij toe voor witte knipperlicht glaasjes, ik heb geld van hem gekregen maar ik wacht nog steeds op een email. Wat ik weet is dat hij met die groene A-Manta met de 13″velgen meereed. wie weet wie dat is???
22 juni 2011 om 19:31 #17873978@opelmanta29 wrote:
Er kwam zaterdagavond iemand naar mij toe voor witte knipperlicht glaasjes, ik heb geld van hem gekregen maar ik wacht nog steeds op een email. Wat ik weet is dat hij met die groene A-Manta met de 13″velgen meereed. wie weet wie dat is???
Dat was ik, je hebt ondertussen ook al een mailtje. :thumbup
22 juni 2011 om 19:32 #17873979wat een toeval
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.