ze kunnen maar niet met de klauwen ergens vanaf blijven(ff u

Forumindex Forums Modellen Ascona ze kunnen maar niet met de klauwen ergens vanaf blijven(ff u

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    imported_piet
    Deelnemer

ik wordt er moe van ,ben ik daastraks nog geen half uurtje op bezoek bij vrienden loop je terug naar de auto samen met je kameraad,zie je tot je verbazing dat het slot aan jou kant is geforceerd:fy1,vervolgens probeer je de deur open te krijgen krijg je er nog niet eens de sleutel meer in(ze of hij of zij weet je tegenwoordig ook niet meer hadden de auto oko nog weer mooi op slot gedaan) dus vervolgens maak je de andere kant open en ligt je hele dashbordkastje open en overhoop en de radio eruit getrokken:fy1:fy1:fy1,cd’s weg en klein spul,sta je dan met je goed gedrag de klojoo’s ,heb al niet veel en heb lang gespaard voor de radio en ging mee van auto naar auto maar nu dus niks meer en ff weer vlug een nieuwe halen :fy1
      ja ik heb een geldboompje wel in de tuin staan,en tot overmaat is de auto ook nog voor 99 procent verkocht nou geweldig.

maar meteen aangifte gedaan meer kan je toch niet doen,weet je ooit hoop ik als dit nog eens gebeurt de persoon op heterdaad te traperen dan kunnen ze gelijk de polenten bellen voor aangifte te doen van mishandeling want geloof maar die komt e r dan niet makkelijk vanaf,bah je gemoed gaat er gewoon van in de schoenen zitten:(

nou contact gehad met de verzekering,ik krijg 25 euro in totaal vergoed daar mag je het mee doen waarvoor ben je dan wa extra verzekerd :( dus in het vervolg maar een oude ratelradio erin en maar een boete oplopen als je belt:thumbdown de klojo’s die het gedaan hebben worden hartelijk bedankt:fy1

asci 2000

25 euro :o
        ik zou direct alle verzekeringen daar weg halen
        ze liekt wa nie wies
        succes met de schade piet

imported_piet
        Deelnemer

ik heb het slotje inmiddels binnen dus zet ik morgen even om en gelukkig wil de persoon die me auto wilde overnemen nog steeds hebben en ja de verzekeringsmaatschappij laat me niet lachen bezeikte boel en daar betaal je dan steeds voor:thumbdown

TonSR

alweer een slachtoffer piet ik weet hoe je je voelt kerel.je wordt er echt ziek van.
            suc6 met het afhandelen
            vgr tonsr.

imported_piet
            Deelnemer

dank je,ben ook al rustig rond aan het kijken voor een radio maar deze reis een ordinaire simpele voor maar een paar tientjes in ieder geval geen nieuwe meer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.