Zal me eigen ook eerst maar eens voorstellen.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Zal me eigen ook eerst maar eens voorstellen.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248909
    Randy27
      Lid sinds:
      28 May 2012

      Mijn naam is Randy, 28 jaar en kom uit een mooi stadje in de provincie zeeland.
      Altijd een trouwe seat rijder geweest, maar sinds de aankomende gezins uitbreiding waren wij op zoek naar een vectra of een astra station vanaf 2006 of jonger.
      Helaas heeft vorige week het noodlot toegeslagen bij mijn seat toledo, en heb ik in goed overleg met mijn seat dealer mijn “overleden” toledo om kunnen ruilen voor een Opel Vectra B 1.8 16v caravan uit 2000. Dit om toch nog even goed door te kunnen sparen voor een jonger model.

      Heb mijn eigen hier aangemeld om te zien hoe andere hun opel wat “leuker” hebben gemaakt. En van mijn eerste dingen zal zijn: autoradio vervangen voor mijn JVC KDX11 (mij altijd heel trouw gebleven) en een zoektocht naar leukere velgen.

      Iemand met tips of trucs? Ik hoor ze graag!

      #18029399
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Welkom Randy, Zeer goede en verstandige keus Opel en zeker een Vectra ;) :thumb
        Veel info is hier zeker op het forum en hulp ook.

        En Foto’s van jou auto zijn wij dol op haha :kewlpics :kewlpics :kewlpics ???

        #18029400
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          ook welkom hier :thumb

          #18029401
          Randy27
            Lid sinds:
            28 May 2012

            Nou het duurde even maar heb dan gisteren de Vectra op kunnen halen. Hier nog even een foto.

            #18029402
            marcelcoupe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 April 2011

              welkom mooie vectra :thumb

              #18029403
              -BlendjuH-
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 April 2008

                Welkom … en leuke station …
                Met genoeg ruimte :thumb
                Wel verwachten wij wat meer pic’s wan je waggie :kewlpics

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.