zafira waarschuwingslichtje ?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) zafira waarschuwingslichtje ?

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    korn

hoi allamaal,
      ik ben in het bezit van een zafira 2.0 diesel en heb bij het aanschaffen van de wagen (occasie) geen handleidingboekje gekregen . nu weet ik dus ook niet wat het geel autotje met moersleutel in wil zeggen. en als het oplicht dan werkt het gaspedaal niet meer naar behoren. ik kan het gaspedaal hellemaal indrukken zonder dat de auto sneller gaat . heeft iemand mss een idee wat er mis is ? alvast bedankt .
      ps. soms gaat het lichtje van zelf uit en werkt alles weer als vanouds!

erwin78

Dat is een motorstorings lampje, dus op het moment dat het lampje brand heb je een storing in je motormanagement zitten!!

Hoeveel heeft je zafira gelopen?? de brandstof pomp will rond de 200.000km wel is de geest geven, en jouw klacht kan daar mee overeen komen.

korn

hij heeft 110.000 km gelopen

AstraElvis
          Deelnemer

dan kan het ook je lucht massa meter zijn heb ik wel eens gelezen of je turbo…..

tijgetje57
            Deelnemer

brandstofpomp dan doet de auto niks meer hoor… Neem dat van mij aan. dan houdt hij ook niet echt in is mijn ervaring.

Laat je vacuum eens meten bij de garage, is meestal het klepje bij de turbo, kosten ongeveer 264 euro. Of brandstof retourleidingen, kosten incl montage ongeveer 100 euro.

Maar laat er wel even naar kijken van de week. En laat even weten wat het was.

korn

hoi allemaal mijn wagen is bij de dealer voor uit te lezen nu is het nog even afwachten wat de diagnose is.
                ik hou jullie of de hoogte tot dan …..:sleeping

erwin78

Vraag goed naar de foutcode, als je die ons kunt melden kunnen we je misschien verder voorruit helpen.

korn

zal ik zeker doen heb maandag mag ik eens bellen om te horen hoe ver ze staan met het maken van mijn auto

korn

hoi allemaal,
                      mijn auto is hersteld het was de ” vuldruk sensor” die het aan het begeven was. en vervangen .
                      bij deze wil ik iedereen bedanken die mee heeft helpen zoeken naar een oplossing.
                      mvg eric

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.