Zafira Tourer Navi 900 kerkent iPhone 4 niet voor muziek

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira Tourer Navi 900 kerkent iPhone 4 niet voor muziek

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Tinman

Hi,

Ik ben afgelopen maandag trotse eigenaar geworden van een nieuwe Zafira Tourer met Navi 900 multimedia systeem.

Het lukt me om de iPhone 4 via bluetooth te verbinden, te bellen en zelfs de contactpersonen lijst te zien. Echter muziek afspelen lukt niet. Ook niet via een USB aansluiting. Volgens het boekje zou het met een iPod wel moeten werken en zoals ik hier links en rechts lees, ook met een iPhone 4. Wat doe ik verkeerd?

Groet, Toine

perror
      Deelnemer

Moet je bij de dealer een compatible list op vragen.
        Het is namelijk heel goed mogelijk dat hij die functies niet ondersteund.

Sebastiaant

Toine,
          je moet de iphone of ipod aansluiten dmv een zgn y-cable. USB is voor de bediening/voeding, de audio jack voor het geluid.
          Ik heb ooit een kabeltje via ebay gekocht, werkt prima. Je kunt dan alles vanaf het stuur ov NAV900 bedienen.

http://www.ebay.nl/itm/BMW-MINI-iPOD-iPHONE-iPAD-Y-CABLE-CABLE-ADAPTER-USB-/160784972996?pt=UK_MP3_Player_Accessories_Cables_Adapters&hash=item256f87fcc4″ onclick=”window.open(this.href);return false;

BOB3dD

@Sebastiaant wrote:

Toine,
            je moet de iphone of ipod aansluiten dmv een zgn y-cable. USB is voor de bediening/voeding, de audio jack voor het geluid.
            Ik heb ooit een kabeltje via ebay gekocht, werkt prima. Je kunt dan alles vanaf het stuur ov NAV900 bedienen.

http://www.ebay.nl/itm/BMW-MINI-iPOD-iPHONE-iPAD-Y-CABLE-CABLE-ADAPTER-USB-/160784972996?pt=UK_MP3_Player_Accessories_Cables_Adapters&hash=item256f87fcc4″ onclick=”window.open(this.href);return false;

wat telefonie betreft werkt dit bij mij draadloos met bluetooth en alles vanaf het centrale paneel , moest dit bij jou niet het geval zijn , dan zou ik een update vragen in de garage .
            Voor wat muziek betreft werk ik met een USB stick of 3mm jack voor MP3 , op mijn centrale scherm komt dan de vermelding dat er iets aangesloten is maar verder geen info.

BOB3dD

@Sebastiaant wrote:

Toine,

Die van mij had ik aangesloten via de uitgang van de koptelefoon of 3,5mm Jack en alles verliep goed tot als ik de USB tegelijkertijd aansloot om de i-pod op te laden , ik kreeg een sterk geruis door de boksen en de i-pod sloeg in veiligheid , niets werkte nog .
              Kheb toen alles afgekoppeld en reset gedaan , daarna werkte alles terug .
              mvg BOB

guppie1

Moet gewoon werken via de usb ingang. Soms wat jutteren. Het gaat met eens standaard usb kabel. Bij mij werkt het.

Verzonden via Tapatalk

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.