Zafira Tourer en Samsung Galaxy SII

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira Tourer en Samsung Galaxy SII

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254561
    CharlesK
      Lid sinds:
      17 January 2013

      Sinds eind mei 2012 heb ik een nieuwe Zafira Tourer. Vanaf het begin heb ik een probleem met mijn telefoon. Het telefoonboek wordt niet geladen of heel even geladen en is daarna niet beschikbaar. Mijn Samsung Galaxy SII draait op Android 4.0.4.
      Op Android 2.0.x doet hij het wel ( getest met een ander toestel). Ik zit al meer dan half jaar te wachten op een software-update van Opel, maar die komt gewoonweg niet. Wie kent dit probleem en vooral de oplossing?

      #18097119
      GRSBK
        Lid sinds:
        12 January 2011

        Dit onverklaarbare heb ik ook met
        Een parot icm Samsung Galaxy SII,

        Ik heb er verder niks mee gedaan maar het kan misschien
        Het geval zijn of je telefoonboek op sim staat of op de telefoon

        #18097120
        coppe218
          Lid sinds:
          6 August 2012

          Ik heb een Sony Xperia met android 4.0 deze werkt zonder problemen samen met de BT van de Zafira. Misschien zit het probleem wel bij Samsung

          #18097121
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            Ik heb nu een Galaxy SIII op men parrot ck3100 en die werkt perfect. Je kan wel een update doen via bluetooth om je parrot up to date te houden.

            #18097122
            duncs
              Lid sinds:
              8 December 2008

              Dit probleem ligt bij android 4.0.4b;)
              Nog ff en dan krijgt de sgs2 ook de update naar android jelly bean 4.1 en dan zullen de problemen wel weg zijn

              #18097123
              CharlesK
                Lid sinds:
                17 January 2013

                Dank voor de reacties. Ik zal nog even geduld moeten hebben. Godzijdank is mijn auto geen rijdend kantoor.

                #18097124
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Die rijdende kantoren moet ze van de weg af halen, die gasten uit de auto halen, en de auto’s direct vernietigen..
                  Rijden levensgevaarlijk.

                  Goed onderwerp, kan nog wel eens het probleem zijn met de telefoon van mijn zus ( SG SIII) en de BT van de Pioneer radio in haar auto.
                  Doet het allen met bellen en gebeld worden, maar geen telefoonboek op de radio, terwijl er met mijn Telefoon geen enkel probleem is (SG SIII mini).
                  Zo doet mijn Zwager zijn Telefoon (SG Note II) doet het ook prima op alle fucties)

                  Willem

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.