Zafira totale km teller werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira totale km teller werkt niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272406
    Milan_Heyerick
      Lid sinds:
      18 June 2015

      Goeiedag,

      Ik ben op dit forum gekomen vandaag wegens een probleem met mijn Zafira 2002, Sport uitvoering 2.0 DTi. (74kw)

      Alles op men dashbord werkt, behalve de totale km teller, die doet het helemaal niet meer sinds de laatste keer dat ik gaan tanken ben en dus men trip op nul had gezet.
      Ik heb er ook niet echt op gelet die moment dat het echt juist was toen ik het knopje duwde dat de teller niet meer ging, maar ik ben er vrij zeker van voor ik ging gaan tanken dat het wel nog werkte.

      Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

      Alvast bedankt, Milan.

      #18287821
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Kijk eens met een zaklampje of zo er op, waarschijnlijk is het lampje alleen kapot, dan zie je nog wel de cijfertjes als je met licht er onder een bepaalde hoek op schijnt.

        #18287822
        Milan_Heyerick
          Lid sinds:
          18 June 2015

          @midnight black wrote:

          Kijk eens met een zaklampje of zo er op, waarschijnlijk is het lampje alleen kapot, dan zie je nog wel de cijfertjes als je met licht er onder een bepaalde hoek op schijnt.

          Inderdaad ik kan de cijfertjes zien met een zaklamp. Is er hier ergens informatie hoe dit kan hersteld worden?

          #18287823
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, Milan_Heyerick

            Misschien ben je hier mee geholpen.

            https://www.youtube.com/watch?v=df-OjPPHqqQ” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18287824
            midnight black
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              Kijk eens bij de how to bij Astra, daar staat omschreven hoe je de tellers moet uitbouwen.

              #18287825
              Nick-GSI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                @midnight black wrote:

                Kijk eens bij de how to bij Astra, daar staat omschreven hoe je de tellers moet uitbouwen.

                Bij een zafira moet ook de kachel bediening uitgebouwd worden het paneel te verwijderen

                #18287826
                Milan_Heyerick
                  Lid sinds:
                  18 June 2015

                  Heeft er iemand ook een idee wat soort lampje het is dat ik nodig ga hebben? ik zou het willen bestellen alvorens men dashbord uiteen te vijzen..

                  #18287827
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    Zijn gewoon standaard lampjes. (kun je bij de deal zo bestellen).

                    viewtopic.php?f=5&t=163087

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.