Zafira OPC

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209693
    GB
      Lid sinds:
      13 October 2005

      Hallo allemaal hier ben ik weer terug bij de Opeltjes.
      Sinds vorig jaar nov reed ik een 318i touring en ja het ging weer kriebelen naar iets snellers. ( Reed voor de BMW in een dikke Vectra 2.6 V6 station met alle opties. En gekeken voor een Zafira OPC maar de een had geen leer, de ander weer geen navi en dan de stnd 17 inch opc velgen. En dan nu een echte dikke Zafira met alle fabrieks opties volgen mij.
      Volleder, Navi, Climate controle, elek dak, cd wisselaar, armsteun,Xenon en sproeiers, dakspoiler, sebring demper, en jawel de 19 inch OPC velgen met helaas een kleine stoeprand beschadiging, Dus toch een beetje balen en wie weet komt er wat anders in de plaats. Dit betreft het model 2004 de facelift versie met 200 pk en de rood witte lichten.
      In de kleur zilver. nu nog even de puntjes op de i want de vorige eigenaar was echt geen poetser dus dit verdient even de aandacht. Nu maar lekker genieten van de OPC en als het goed is komen we op de KIKA meeting met de OPC.
      Zeg laters maar weer en mischien tot ziens op de KIKA meeting. Mvg Geert.

      #17480343
      johani500driver
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 November 2007

        Welkom terug:D enne zoals je misschien nog wist zijn we gek op:kewlpics

        #17480344
        GB
          Lid sinds:
          13 October 2005

          origineel gepost door johani500driver
          Welkom terug:D enne zoals je misschien nog wist zijn we gek op:kewlpics

          Yep heb de auto sinds vanmorgen en dus wel even snel poetsen en van binnen stofzuigen en kwistig in de weer met de spray om er van binnen ook iets schoons te maken.
          Daarna even afspraak met de poetser om de puntjes op de i te zetten en daarna zien we wel verder wat we met de velgen doen. eerst even polsen of er belangstelling is om de velgen evetueel zonder banden te verkopen. Dus dit krijgt mischien een vervolg.

          #17480345
          meangreen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            welkom hier :thumbup

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Het onderwerp ‘Zafira OPC’ is gesloten voor nieuwe reacties.