Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › zafira nov.2010
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 december 2015 om 13:23 #17274713
vanaf het begin problemen met de easytronic……schakelt koud niet goed op van 1 naar 2.
Natuurlijk bij de dealer gemeld….opnieuw schakelmomenten aangeleerd (hun woorden)
Nieuwste software geïnstalleerd maar blijft dit doen. Niet altijd maar toch wel een paar keer per week.
Wie kent dit probleem?30 december 2015 om 10:57 #18305848Hallo twin56, welkom op opel-forum :)
Ik durf niet te zeggen of de specialisten op dit forum genoeg hebben aan “easytronic 2010”, misschien is het handig wat meer informatie te geven over de uitvoering van de auto, km stand, onderhoud enz.
Het staat in subforum Zafira Sintra en zover google kon vinden is die in deze modellen alleen in de Zaf 1.8 gebruikt.
30 december 2015 om 11:00 #18305849veranderen remvloeistof van de versnellingsbak reservoir.
30 december 2015 om 14:02 #18305850De zafira is een 1.8 easytronic “111” uitvoering. Dit probleem is er vanaf het begin. Altijd dealer onderhouden. km. stand nu 92.000. Diverse keren terug naar de dealer voor dit euvel maar ze hebben het er nog steeds niet uit.
30 december 2015 om 17:35 #18305851koppeling vloeistof laten verversen, dat word vaak vergeten en moet met de tech 2 gedaan worden
30 december 2015 om 21:25 #18305852Zal het eens ter sprake brengen bij de dealer. Ze hebben hem zelfs een keer 4 dagen daar gehad…..maar of ze werkelijk wat gedaan hebben??? Daar heb ik mijn twijfels over.
1 januari 2016 om 15:06 #18305853Dealer is een Opel dealer? Of wordt het woord losjes gebruikt voor een niet-Opel dealer, een universele garage of een beun om de hoek? Niet dat daar iets mis mee hoeft te zijn, je zou hooguit kunnen zeggen dat je van een Opel dealer hogere verwachtingen zou moeten kunnen hebben.
1 januari 2016 om 16:55 #18305854Het is een officiele opel dealer met meerdere filialen hier in de regio.
Tijdens de garantietijd zeiden ze iedere keer dat het met de katalisator te maken zou hebben en dat het zo hoorde.
Bij het laatste telefoon contact werd gezegd dat hij nog wel een keer op mijn kosten aan de diagnose app kon….het eventuele mankement zouden ze dan wel op mijn kosten verhelpen. Ook contact met Opel NL levert eigenlijk niets op….alleen een hoop ergernis.
Auto is bij deze dealer nieuw gekocht met verlengde garantie. In de garantietijd is ook het scherm gaan bibberen en daar doen ze ook niets aan.2 januari 2016 om 19:03 #183058552 januari 2016 om 19:40 #18305856Zo denk ik er inmiddels ook over
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.