Zafira B deursensors defect?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira B deursensors defect?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18350314
    Lexvdpoel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 December 2017

      Een goede dag,

      Ik heb een zafira b 1.9cdti met keyless-go,

      Nu heeft deze van de week een storing in de kabelboom bij de zekeringskast gehad en dit is keurig verholpen bij de garage alleen nu reageert mijn auto niet meer op de voordeuren

       

      Normale sitiuatie:

      Deur open = verlichting aan, lampje dashboard geeft aan dat de deur open is

      Deur open na afzetten motor = radio gaat uit en stuurslot wordt actief

      Nu doet hij bijden niet meer en m’n centrale deurvergrendeling sluit nu ook niet meer

      Op bijde achterdeuren reageert de auto wel, en ik denk niet dat het aan de deur sensors ligt aangezien het wel heel frappant zou zijn dat deze tegelijk het lootje leggen?

       

      Graag doe ik een beroep op jullie ervaringen/expertise :help:

       

      Lex

      #18350353
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Uitlezen, wellicht dat de storing in de zekering kast niet helemaal goed verholpen is.

        #18351510
        Lexvdpoel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 December 2017

          Hellaas zelf niet de opcom software werkend gekregen en uit frustratie toch de auto aangeboden bij de opel garage, bleek toch dat de motors daadwerkelijk stuk waren en niet de bedrading

          Reeds 1 vervangen de andere deur sluit ik tot er weer geld voor is met de sleutel maar hij gaat uiteindelijk toch weer dicht en dat is mij even het belangrijkste

          Dank voor de reactie

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.