Zafira B 2010 Wat zit er onder mijn passagiersstoel?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira B 2010 Wat zit er onder mijn passagiersstoel?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    screamhouse
    Deelnemer

Goededag, ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een Zafira b uit 2010 Cosmo.
      Nu las ik ergens dat er onder de passagiersstoel een opbergvak zou zitten, bij mij zit er alleen iets electrisch. Iemand een idee wat dat is? En is het ook mogelijk om achteraf een opbergvak in te bouwen?

BOB3dD

Kan wel denk ik ,
        De bedrading zal waarschijnlijk voor de zetelverwarming zijn ,
        Ook de detectie van het feit dat iemand in de zetel zit om de airbag te activeren zal erbij zitten .
        Als je plaats genoeg hebt onder je zetel kan er altijd wel een schuif onder .

screamhouse
        Deelnemer

Zetelverwarming dacht ik ook, maar er zit geen knop op het dashboard hiervoor. Airbagsensor is het denk ik

midnight black
          Deelnemer

Zit een houder met diverse stekker aansluitingen onder de stoelen, of een lade wel of niet past is bij een Zafira A in ieder geval afhankelijk of er de wisselaar onder zit en of ie stoelhoogteverstelling heeft.

Family man
            Deelnemer

Tapijt!

Nee zonder gekheid, als je het comfort pakket hebt (alleen optie vanaf Cosmo) (cruise control, comfortstoelen, ECC en parkeersensoren voor en achter) dan vervalt de opbergla (ligt dus aan de comfortstoelen) onder de passagiersstoel

screamhouse
              Deelnemer

Dan zal het aan de stoelen liggen, aangezien buurman met Edition wel deze bak heeft

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.