Zafira B 2006, mat aan passagierskant kletsnat?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira B 2006, mat aan passagierskant kletsnat?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266855
    tvdr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 February 2014

      Hallo forumleden,

      Het matje van de passagierskant is al een tijdje kletsnat, het is geen lekkend flesje water, ruitenwisservloeistofniveau zakt niet harder dan normaal, ik vermoed dat het hemelwater is?
      Het is niet een beetje nat maar echt flink nat.

      Zou het te maken kunnen hebben met dat de Zafira altijd met 2 wielen op de stoep staat?

      Hebben meer mensen hier last van?

      #18241885
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Het lijkt erop dat je kachelradiator lekt daardoor zou het nat kunnen zijn aan de passagierskant.

        – Ruikt de natte mat zurig (weet niet hoe je het moet omschrijven qua geur).
        – Check snel je koelvloeistofpijl? Die zal waarschijnlijk gezakt zijn. Als dat zo zou zijn heb je waarschijnlijk een kapotte verwarming radiator.
        (als ik me niet vergis zit namelijk de verwarming radiator onderin de midden console. Waar de versnelling pook zit).

        Succes ermee.

        #18241886
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          Zit onder de paravaan de hemelwater afvoer niet verstopt met bende blad afval ??? door dat je met 2 wielen op de stoep staat gaat het water dan een makkelijke andere weg zoeken . zou zo maar kunnen poer is met een dun stokje in dat gat onder de kap in de hoek bij je voorscherm meestal zit er een rubber flapje voor of een gaasje wat verstopt zit met bende/prut .

          Bert

          #18241887
          tvdr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 February 2014

            Was idd bladprut hoek scherm. Dank voor het meedenken!!

            #18241888
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Mooi dat het is opgelost. En bedankt voor het doorgeven wat de oplossing was. :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.