Zafira B (08 – 2008) Vauxhal gril

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira B (08 – 2008) Vauxhal gril

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Zastava
    Deelnemer

Korte vraag:

Is de normale Vauxhal gril universeel inwisselbaar tegen de Opel gril bij de Zafira B?

Ik vind deze namelijk een stuk mooier dan de Opel gril.

Zo ja, is deze door een leek (net geen 2 linkerhanden) eenvoudig om te wisselen of is het iets gecompliceerder?

Ruud

dutch
      Deelnemer

Durf het voor de B niet met 100% zekerheid te zeggen maar bij de A was het een fluitje van een cent. Zes schroefjes losdraaien, grill omwisselen, schroefjes vastdraaien.

Nadeel is wel dat je je privacy kwijt bent. Normaal is een Zafira een redelijke 13 in een dozijn auto, met Vaux grill vragen kennissen gerust wat je toen en toen daar en daar deed :D Maar zo’n stomverbaasd gezicht met de vraag “hoe kom jij aan een linksgestuurde Vauxhall” maakt alles goed ROTFLOL

Zastava
        Deelnemer

[rquote=1897314&tid=145012&author=dutch]Durf het voor de B niet met 100% zekerheid te zeggen maar bij de A was het een fluitje van een cent. Zes schroefjes losdraaien, grill omwisselen, schroefjes vastdraaien.

Nadeel is wel dat je je privacy kwijt bent. Normaal is een Zafira een redelijke 13 in een dozijn auto, met Vaux grill vragen kennissen gerust wat je toen en toen daar en daar deed :D Maar zo’n stomverbaasd gezicht met de vraag “hoe kom jij aan een linksgestuurde Vauxhall” maakt alles goed ROTFLOL[/rquote]

Ga het de volgende keer dat ik in de UK kom gewoon proberen.
          Zit daar toch 4 tot 5 keer per jaar, en m’n Engelse schoonvader is automonteur.
          Zelf begin ik er maar niet aan.

Zal de foto’s wel plaatsen.

Ruud

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.