Zafira A; Wat is dit en dit voor stekker??

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira A; Wat is dit en dit voor stekker??

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Lince
    Deelnemer

Vraag 1: Iemand een enig idee wat dit voor ding is??

Bekabeling loopt naar rechts, daar naar beneden, achter handschoenenkastje, daar verder naar links onder stuur langs naar de dorpel toe en foetsie.

Had geen flauw idee, waar kabeltje heen liep. Heb dus de achterbovenbedekking weggehaald, en kwam een paar kabels tegen uit de antenne. Maar weet niet of dit toevallig zelfde kabel is. Kabels is overigens Coax-achtig.

Vraag 2:
      Heb de Nokia carkit eruit gesloopt en aan de voedings stekker van de carkit, zat het aan zo’n stekker aangesloten. Het lijkt OEM, en zo lijkt het ook weggewerkt, maar dat is het volgens mij niet. NU heb ik het gewoon loshangen.

martijn b.

Gps module denk ik….

Lince
        Deelnemer

Daar lijkt het inderdaad op, maar een GPS muis gaat toch richting navigatie? Ik kan nergens sporen vinden van Navigatie.

Echter op foto 2 is wel een blokje te zien, daar is een kabel van doorgeknipt, maar die kabel komt uit de vloer…dus weet niet waar die vandaan komt.

Cobus
          Deelnemer

Dit is zo te zien idd een gps ontvanger.
            Mogelijk heeft er een externe navigatie computer in gezeten.
            Ik heb nagenoeg het zelfde blokje, allen zit deze boven achter mijn spiegel op de voorruit.
            Maar ik heb er dan wel navigatie in zitten
            Geen origineel Opel, maar een VDO PC5200.
            Dus de GPS ontvanger heb je al, nu nog een navigatie computer met monitor.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.