zafira a parkeersensor speaker waar te vinden ??

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) zafira a parkeersensor speaker waar te vinden ??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    djplan
    Deelnemer

zoals titel al zeg ik was bezig met me kenteken verlichting te veranderen maar tot mijn verbazing, toen ik mijn auto wou parkeren en in zn achteruit zetten deden me sensoren het niet van achteren?????

het zijn trouwens de originele sensoren die bij de zafira a opc zitten in de achterbumper?
      ik wou zekeringen door kijken maar waar zitten die van deze model want ik keek in het boekje en kwam niet uit :swear

(how to do is bijna klaar van de deur bekabeling repareren :wors )

update

Probleem is weer terug was naar de dealer gegaan 60eu betaald om te laten nakijken. En alles deed goed voor 2dagen (sensoren waren oke tijdens te test ), volgens hun was het speakertje boos doener dus ik denk dat ik die wil gaan vervangen maar waar zit dat speaker ? :cry :wtf

johanhummer9
      Deelnemer

misschien is er wel gewoon een sensor kapot , volgens mij kun je die dingen uitlezen

djplan
        Deelnemer

oh oke hmm dats best :swear
          maar is er geen zekering of iets ervoor of waar kan ik dat speakertje vinden want normaal hoorde ik die geluid wel van achtere komen maar waar dat speakers is is me nog een vraag :wtf

djplan
          Deelnemer

Probleempje opgelost ff goed schoongemaakt , accu ff eruit voor paar min en weer erop en werkt weer prima

djplan
            Deelnemer

Probleem is weer terug was naar de dealer gegaan 60eu betaald om te laten nakijken. En alles deed goed voor 2dagen, volgens hun was het speakertje boos doener dus ik denk dat ik die wil gaan vervangen maar waar zit dat speaker ? :cry :wtf

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.