Zafira A OPC onderdelen bestellen uit Duitsland hulp gevraag

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Zafira A OPC onderdelen bestellen uit Duitsland hulp gevraag

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    LaOPC

Dag allen,

ik ben genoodzaakt om een nieuwe radiateur te monteren omdat de aansluiting afgebroken is links bovenaan.

nu scheelt het veel geld als ik het in Duitsland bestel, alleen kom ik nog niet de juiste tegen.

Heeft iemand tips waar ik ze het goedkoopst en liefst origineel kan bestellen?

en wat is beter, gelijk voor aluminium gaan?

Jerk
      Deelnemer

@LaOPC wrote:

Dag allen,

ik ben genoodzaakt om een nieuwe radiateur te monteren omdat de aansluiting afgebroken is links bovenaan.

nu scheelt het veel geld als ik het in Duitsland bestel, alleen kom ik nog niet de juiste tegen.

Heeft iemand tips waar ik ze het goedkoopst en liefst origineel kan bestellen?

en wat is beter, gelijk voor aluminium gaan?

Hahaha,

het scheelt veel geld, je komt alleen de juiste nog niet tegen
        Zo scheelt het je niks geen geld
        OPC is weer net even iets anders
        Ik heb de mijne bij Bos Trikes vandaan
        Kostte mij €99, dit was inclusief verzendkosten want die gasten zitten ergens in Limburg

Het bedrijf heet Radiateuren service Weert :thumb

Ik zat ook te twijfelen aan zo’n dik aluminium ding maar die kosten €300 en ik weet dat ik met de standaard radiateur 5 jaar doet.
        Dus ik verwacht dat de mijne nog wel weer 5 jaar meegaat
        Er is mij ook verteld dat ik geen dikkere aluminium hoef aangezien ik niet doet racen op een circuit

T56
        Deelnemer

Een goede automaterialen zaak heeft ze ook , meestal zijn ze van Valeo of van Hella , goed spul dus en de prijs valt ook wel mee , goedkoper als origineel en net zo goed. :D

rickopel
          Deelnemer

Idd Hella heeft radiateuren van BEHR en dit is vaak ook door autofabrikanten orgineel. Dus is zeker geen troep.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.