Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › Zafira A OPC goed?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 juni 2013 om 19:58 #18154684
t’leuke is dat ik hem gisteren een negatieve beoordeling heb gegeven op 2dehands, en hij mij daarna direct
ook 1 heeft gegeven daar stond op; “klein kind wanneer niet iedereen doet hoe hij het wil word hij ambetant en, geeft slechte beoordelingen persoon om te vermijden geen zaken mee doen” :wtfdus ik ben volgens hem een klein kind omdat ik 2uur in totaal voor niets heb gereden :puke
daarna stuurde hij me nog op de gsm dat hij eens ging stoppen van de week dat hij nog in de buurt moet zijn (heeft men adres)
nu laat hem maar komen zal rapper van de hof zijn ofdat hij er opgekomen is.en dat voor een verkoper die meer als 20 auto’s staan heeft :hmmz
enuh als iemand van hier interesse heeft in een ruil laat maar horen, hoef echt geen 5000euro bij valt te bespreken naargelang de staat en de km, mag ook (zelfs liefst) een zafira B opc zijn!
mvg
26 juni 2013 om 21:38 #18154685Mag ik een link van hem beoordeel ik hem ook eens negatief!! Beetje mensen bedreigen omdat hij zijn afspraken niet na komt.
Mooie Civic trouwens!!
26 juni 2013 om 21:46 #18154686De waardering wat die Maxim heeft gegeven zegt ook genoeg.
verkoopt mij een wagen die volgens hem probleemloos door keuring zou gaan,kom ik aan de keuring blijkt chassisnummer niet te kloppen! u hoort nog van mij!
26 juni 2013 om 21:49 #18154687ja erg he nog niet veel meegemaakt, dan doet een mens eens de moeite en doen ze zo :wtf
had hij nu nog sorry gezegt.. maar nee zelfs dit ging er nog niet van af integendeel nog gaan bedreigen.je kan hem idd ook een slechte beoordeling geven maar hou er rekening mee dat hij dat bij u ook kan.
je moet allesinds zen email adres op een gegeven moment intikken dat is een soort veiligheid kan ik je wel geven :Ddat is 1 van zen advertentie’s http://www.2dehands.be/autos/autos/bmw/bmw-645-cia-cabrio-ruilen-157141251.html?qq=ruilen” onclick=”window.open(this.href);return false;
en zen email adres is geert@soepersoes.be
en thx! maaruh waar kan je mijn civic zien? :D
26 juni 2013 om 21:51 #18154688voor de geïnteresseerden een linckje van men civic
http://www.2dehands.be/autos/autos/honda/civic-type-r-ruilen-zafira-opc-157205831.html?qq=civic+type-r&pc_id=&afd=” onclick=”window.open(this.href);return false;
26 juni 2013 om 21:52 #18154689en let op de beoordeling :wtf
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.