Zafira A Airco lekt binnen als je de auto uit zet.

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira A Airco lekt binnen als je de auto uit zet.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    opelvin
    Deelnemer

Hallo, ik heb een Zafira A. Nu komt er water of condens binnen in de auto bij de bijrijders zijde als je de auto uitzet.
      Ik heb het volgende ontdekt alleen weet ik niet wat ik verder kan doen of moet doen. Dus ik heb het dashbord kastje er uitgehaald de zijbescherming van de middenconsule en de onderbescherming. Nu kun je het huis van de kachel zien en waar het filter zit. Als je hem dus uitzet komt hier water uit. Wat ik me kan voorstellen is dat er een soort van afvoer moet zitten echter weet ik niet hoe ik die moet vinden.
      Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen en heeft er iemand een afbeelding van hoe dit zit.
      Alvast bedankt voor de medewerking. :thumb

stefanDTI

Onderaan de interieur filter behuizing zit een condensafvoerleidng die doornhet schutbord de motor ruimte in loopt.

Deze even doorblazen en het moet opgelost zijn.

gerben rsv
        Deelnemer

Er zit een doorvoer naar het onderste deel van het kachelhuis hier zit een heel slecht stukje kit tussen bij de meeste wat na verloop van tijd de geest geeft hier zou het ook nog langs kunnen komen.

opelvin
          Deelnemer

Gisteren afvoerslang door geblazen met de fietspomp ( we zijn op vakantie dus je moet iets). Het condens water loopt op dit moment niet meer naar binnen en er licht nu een plasje onder de auto. Ik denk dat het opgelost is. Als ik terug ben zal ik op de brug het proberen nog wat beter schoon te maken.
            Wordt vervolgt…….

stefanDTI

Dat is al iets :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.