zafira 2.2 16v 2008

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) zafira 2.2 16v 2008

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18479530
    denny88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 April 2022

      Hallo allemaal,

      wie kan mij redden?

      opel zafira 2.2 16v 2008.

      begin dit jaar hoge druk brandstof pomp defect als gevolg van het tanken van de verkeerde brandstof waarschijnlijk.

      heb 1,5 jaar lang 95 getankt terwijl dit 98 had moeten zijn, dat wist ik helaas niet. destijds kreeg de auto onder het rijden en soort van tik (inhouden) waarna een lampje ging branden ( auto met daarin een bahco).

      na afzetten van het contact was dit weer weg maar soms na 60km en soms na 1 km kwam het weer terug.

      nieuwe pomp erin gezet en alle foutmeldingen laten resetten daarna was alles in orde. ben deze zomer met caravan en auto naar spanje gereden en dat was perfect echt niets aan de hand. Helaas afgelopen week voelde ik plots weer zo n zelfde tikje en jawel hoor hetzelfde lampje ging aan. bij het uitlezen geeft hij aan brandstofdruksenor circuit.

      wie kan mij helpen en weet hoe dit op te lossen?

      #18479538
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Begin met uitlezen en laat onz weten wat storing code komt erin. Pxxxx – xx

        #18479541
        denny88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2022

          heb hem uitgelezen p1191

          sorry vergeten in  mijn eerste verhaal de code te benoemen

          #18479554
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Helaas wij weten niet P1191 xx wat de xx is.

            Meestal is de hoogdrukpomp kapot, met deze foutcode.

            #18479566
            denny88
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 April 2022

              ja ik kom ook niet verder echter de hogedruk pomp waardes zijn gewoon in orde. daarnaast doet de auto het ook prima alleen met enige regelmaat gaat dat lampje aan en gaat hij in soort van noodloop…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.