zafira 18/16 2007

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) zafira 18/16 2007

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jaka01

Ik heb in oktober 2007 een nieuwe Zafira gekocht nu komt het.
      De auto was een half jaar oud , bij een koude start geeft het een knappent geluid is al een hele nieuwe uitlaat onder gekomen. opel zegt ligt aan de uit laat want deze zet uit en krimt weer.
      Wie heeft er nog meer dit probleem.

stillekracht
      Deelnemer

Welkom op dit forum :thumbup, het is leuk als je je voorsteld en we zijn gek op :kewlpics van je wagen !!!!

Wat betdoel je precies met knappent geluid !? ijzer op ijzer, tikkend of een zware brom ??

jaka01

origineel gepost door stillekracht
          Welkom op dit forum :thumbup, het is leuk als je je voorsteld en we zijn gek op :kewlpics van je wagen !!!!

Wat betdoel je precies met knappent geluid !? ijzer op ijzer, tikkend of een zware brom ??

Hallo met knappent geluid doel ik op echt net als je twee stenen tegen elkaar slaat.

tijgetje57
          Deelnemer

tjezus wat een geluid moet dat zijn dan.

Maar alleen met een koude start, als je hem start? Dan is je uitlaat nog helemaal niet warm hoor……

Zou eerder denken aan de startmotor die dit geluid maakt dat is de enige die met grote kracht eruit klapt als je auto gestart wordt….. Tenminste voor zover ik weet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.