Zafira 1.6 16V eind 2002 uitvoeren naar OPC

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira 1.6 16V eind 2002 uitvoeren naar OPC

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    berkani

Wie o wie weet hier iets goed van?

janneman vectra c

origineel gepost door berkani
        Wie o wie weet hier iets goed van?

Set aanschaffen en spuiten en het blijft een 1.6, kan je niet beter een echte OPC kopen dan?? is het verschil dan nog zo groot??

Een zafira OPC uit 2002 is te koop vanaf 8500,-

Jan

berkani

Het is helaas een zuiper..

erwin78

Voor een opc set (voor en achter bumper en side skirts) ben je denk ik een honderd of 7 kwijt, dan je bumpers, sideskirts en wielkast / deur lijsten spuiten €1000,- en dan de demontage van je oude bumpers en montage van je nieuwe bumpers schat nog zo’n 250 € dus als je alles bij een garage laat doen toch gauw zo’n 2000€

janneman vectra c

origineel gepost door erwin78
              Voor een opc set (voor en achter bumper en side skirts) ben je denk ik een honderd of 7 kwijt, dan je bumpers, sideskirts en wielkast / deur lijsten spuiten €1000,- en dan de demontage van je oude bumpers en montage van je nieuwe bumpers schat nog zo’n 250 € dus als je alles bij een garage laat doen toch gauw zo’n 2000€

Voor 700??
              En dan nog een klepspoiler en die wielen die je dan hebt moeten eigenlijk ook groter want anders is ie niet compleet.

Toch??

Jan

erwin78

Achterklep spoiler staat op marktplaat vanaf 90 euro geloof ik, maar er zijn zat opc’s zonder achterklep spoiler!!

En tja velgen, dat kun je zo gek maken als je wilt natuurlijk, misschien heeft ie al wel opc velgen.

berkani

haha oke bedankt allemaal.
                  Nee gewoon wieldoppen..

coupegek
                  Deelnemer

als je de hele ombouw bij de opeldealer moet kopen zit je ongeveer op zo’n 4599euro…..dus bumpers, lijsten etc…

je kan beter wat onderdelen bij ebay proberen te scoren en bij gm-tuningparts, hij heeft als het goed is nog een voor en achterbumper liggen voor 500euro nieuw….

en de rest bij elkaar zoeken, dat ben ik zelf ook al aan het doen….., orginele onderdelen zijn erg duur bij de dealer..

succes met de ombouw…

wel pics posten als je zover bent…:thumbup

erwin78

ik praat idd wel over “imitatie” onderdelen, orgineel is gewoon niet te betalen, kun je beter een opc kopen en daar een 1.6 in hangen :o, ben je goedkoper uit.

coupegek
                      Deelnemer

origineel gepost door erwin78
                        ik praat idd wel over “imitatie” onderdelen, orgineel is gewoon niet te betalen, kun je beter een opc kopen en daar een 1.6 in hangen :o, ben je goedkoper uit.

voor zover ik weet heb je voor de zafira a opc geen imitatie onderdelen, behalve een poly dakspoiler…..

voor de rest is alles orgineel….

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.