zacht tikkend geluid

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila zacht tikkend geluid

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    eran

Hallo, eerst zal ik mij even voorstellen ben namelijk nieuw op het forum.
      ik ben eric 51 jaar en woon in zeeland.
      sinds een paar maanden rij ik meriva 1.6 easy tronic uit 2004. km.st. 118.000
      Ik ben best tevreden en vindt het een fijne auto, gekocht bij een garage in mijn woonplaats.
      in de garantie periode van drie maanden zijn er wat dingetjes gerepareerd zoals de cd speler, oliedruk sensor, wat deur rubbers en pas heb ik zelf nog de cruise control gemaakt hier was een draadje van gebroken.
      Mijn vraag is deze, als ik met de auto een scherpe bocht maak naar rechts komt er denk ik druk op het linker voorwiel en krijg ik een geluidje net of er iets raakt eenmaal uit de bocht is dit geluidje weg.
      heb dan de radio uit anders is het niet hoorbaar.
      heb het wiel er af gehad en kan aan alles niets ontdekken, kan dit een wiellager zijn?
      Verder merk ik er helemaal niets aan en rijd hij als een zonnetje.
      ik begrijp dat jullie niet overal een antwoord op kunnen geven maar mischien zijn er mensen met soortgelijke ervaringen, ik hoor graag hoe jullie hierover denken, alvast bedankt,

vriendlijke groet,

Eric.

Opeltje17
      Deelnemer

Welkom,

Grote kans dat het een wiellager is ja, als je het wiel met de hand draait(opgekrikt) hoor je dan niks?

Voor en achter controleren!

eran

Hoi, bedankt voor je reactie, ik dacht niets te horen en te voelen maar zal er nog eens aan draaien je hoort me nog. :-?

eran

hoi, heb nog effe geluisterd bij beide wielen maar hoor niets bijzonders.
            is natuurlijk ook onbelast ik weet het, zal binnenkort is bij de garage langs gaan misschien dat zij uitsluitsel kunnen geven.
            ik rij er al even zo mee heb ook niet het idee dat het erger word maar goed binnenkort maar effe laten kijken, bedankt zover.

Eric.

omegast
            Deelnemer

Uiteraard ook welkom vanuit het noorden :D
              Ik vermoed ook een wiellager.heb het zelf ook meerdere malen meegemaakt.maar bij mij was het meer een schrapend geluid.en inderdaad,onbelast haast niet waar te nemen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.